Kukakohan aivokääpiö maksoi varausrahan Pantsen talosta ja tajusi ettei olekkaan varaa kun hanuri ammottaa yhtä tyhjää kuin pääkin?
Kukahan mahtoi olla aivokääpiö!
12
643
Vastaukset
- aivokääpiö
Taitaapa olla itse kirjoittaja aivokääpiö. Olisitko itse halunnut talon vai? Vituttaako jäädä nuolemaan näppejä?
- 111143
Ei koska tällä aivokääpiöllä jäi varausraha perikunnalle kun ei ollutkaan varaa ostaa taloa hahahaa
- 34500
Sehän tais olla se sammalmettän kalju älykääpiöJuki.
- 35000
On se vaa mahottoman tyhmä kaveri.Mut josei pysy hiuksetkaa kusenpolttamassa päässä ni voivoi.
- sammalmetsä
Onko tää akka nyt se mikä on varastellu ympäri pyhtäätä milloin mitäkin ja missäkin millä on ne kuuluisat tekotissit?
- 50500
Tää on just se mikä kävelee ylpeenä tekotissit pystys kylänraittii ja kattelee mitä sais varastettuu.
- 455446
Asko rauhoitu nyt jo
- punainentalojaperunamaa
No mikäs, tissit on kivat kun ne on pystyssä, eikä navassa?
- Autollariiuulle
Onko mitään pimppitouhuja enään Pyhtäällä, aikanaan nuorenpana tuli käytyä ahkerasti siellä sauvomassa, kun kirkon likkoja ei mopokollit kiihottanut.
- vonkaamaanvaan
Kai niitä on aina siellä, missä pimppejä on?
- maalaislikkoja
Hyvää pillua olen sieltä minäkin saanut, oli liukasta menoa. Ja sitä ei pihdattu.
- 15909
Kyllä sieltä pillua saa kun kylässä huoria riittää .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457342
- 324068
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512275
- 372258
- 432248
- 162236