Mun entinen jätkäkaveri(16wee,mä 14wee) pyys mua j
viikonlopun viettoon luokseen,ja menin,koska ei ollu muitakaan suunnitelmii,ja oltii kuitenki ihan hyvissä väleissä,vaikkei kylläkään livenä nähty vuoteen...No me sitte istuttiin sen kämpillä ja juotiin ja kuunneltii musaa,ja juteltii,sit jossai välis se rupes jotai et sillä on ollu mua kauhee ikävä ja et se rakastaa mua viäki...Vastasin jotai et joo joo...Sit se suuteli mua,no mikäs siinä...mut sitten se alko kähmii,ja sanoin et lopettas,nii se vaa jatko ja sano et tykkäsit sä tästä enneki,ja rupes riisuun mua,koitin työntää sen pois mut se löi mua käski olee hiljaa tai tappaa mut..En uskaltanu liikkuu,ku se kuitenki on mua paljon isompi ja vahvempi...no eka se nai iha "tavallisesti",mut sit se rupes huutaan et oot huora nainu mun jälkee varmaa sataa jätkää ku pillu näin löysäks päässy,ja sit se pani mua perseeseen,vittu se sattu,ku ei mua oo ennen pistelty perseeseen ja silla on muutenki tosi iso kalu...No sit ku se oli hommat hoidellu,nii se veti mut kainaloonsa ja rupes nukkuu,oli niinku mitää ei ois tapahtunu...Ja aamulla mä heräsin siihen että se nai mua,se oli sitonu mun kädet kii sänkyyn
Minut raiskattiin
17
566
Vastaukset
- trollijäikii
trollli
Hieno tarina hermanni
söpöliini_ kirjoitti:
tai sitte yuggis vetää viimeisiään
ois aika karsee kohtalo joutuu yuggigsen uhriks
LOLIHENTAI- kirjoitti:
Henkilö Vituttaahirveesti on varmasti erimieltä
LOLIHENTAI- kirjoitti:
Uhriksi? Minkä uhriksi? Mahtavuuteni sokaisemaksi? Sehän on pahoinpitely
yuggis_ kirjoitti:
Uhriksi? Minkä uhriksi? Mahtavuuteni sokaisemaksi? Sehän on pahoinpitely
Sehän on aivan seonnut😂
yuggis_ kirjoitti:
Ei ole seonnut vaan pahoinpitely
No anteeksi ei ollut tarkoitus kommentoida kirjoitustasi
- Tryit2
Hiero siihen kanelia
tosi kauheeta siis oikeesti kai sä kerroit poliisille tai jollekulle ei tommosta kuulu kenenkään sietää
Kiva trolli...
- helou123
Älä jää tuon asian kanssa yksin vaan puhu siitä jollekin aikuiselle ja poliisille kannattais tehdä myös ilmoitus, ainakin mun mielestä. Ex-poikaystäväsi toimi väkivaltaisesti sinua kohtaan ja sinun ei pitäisi sitä hyväksyä, alistua siihen vaikenemalla. Hän ei kunnioittanut sinua, vaikka olisi pitänyt. Voimia sinulle!
- kivafantasia
Kiva fantasia sulla.
- tsemppiä
Tää haiskahtaa trollilta, mutta oikeassa tapauksessa tsemppiä (jos joku vaikka googlettaa) ja muista puhua jollekin tästä, älä jää asian kanssa yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121