Saako pillua antaa hyvällä omallatunnolla?

Ahnasnainen

Nautin seksistä todella paljon!
Siitä, että saan antaa nautintoa toiselle - erityisesti siitä - mutta myös nautinnon saamisesta!

Onko väärin jakaa nautintoja muille kuin omalle puolisolle?
Eihän ne rinnat ja pillu siitä kulu, kun muutkin pääsevät niitä tunnustellaan?

20

997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 51v iso ja karvainen mies.halukkaana

• 53v. mies jos kiinnostaa niin ota yhteyttä roba75@suomi24.fi

• Ahnasnainen

Mihin olet halukas?
        Millaisella ase(nte)ella?
        Missä?

• Ahnasnainen

roba53,
        Samat kysymykset sinulle?

• Ei mitän väli kunhan molemmat nauttii.
        Millaisella aseella niin täytyy ottaa selvä ja hyvällä asenteella.
        Missä sinulle sopisi, vaikka täällä.
        roba75

• Ahnasnainen

Jyväskylässä itsevarmoja, yli 50-vuotiaita, varattuja, halukkaita miehiä?

• Toki sinä saat pilluasi jakaa! Jos et kotona saa riittävästi, pitääkö sinun riutua, kärsiä, murista muille. Kun saat riittävästi hyvää, kun saat antaa halukkaalle herkkua, silloin on kaikki muukin elämä iloisempaa. Minä antaisin sinulle hyvää, saisinko sinulta herkkua?

• Ahnasnainen

Frog47 - minua kiihottaa erityisesti se, että saan antaa pillua miehille...
        Ei tosin ole kuin muutama tuttu, joille annan aina, kun aikataulut natsaavat, mutta akteja liian vähän minun makuuni!
        Sinulle voisin antaa.

• Ahnasnainen

Onko mitään ihanampaa kuin, että voi tarjota ja antaa itsensä toisen nautinnolle!!! Jollekin muullekin kuin omalle puolisolleen.

Tuntuu hyvältä, että voi suoda tyydytystä ja helpotusta miehelle, joka elää seksuaalisessa puutteessa.

On kiihottavaa nähdä hänen kasvonsa, kun hänelle valkenee asia koko totuudessaan - että hänellä on pääsy pilluni sopukoihin, kalullaan, olipa se sitten pieni tai iso - kaikki syöksevät innoissaan nesteensä kuumaan onkalooni!!

• olen toiminut yleensä naisen hyväksi, kuunnellut ja tuntenut, kuinka hyvää teen naiselle! Nyt aistin, että sinä haluaisit minun käyttävän sinua vain itseni tyydyttämiseen....miksikäs ei tuollainen kiinnostaisi. Sinä vain myötäilisit, auttaisit, hellisit minua vain jos pyytäisin. Kiinnostavaa, mutta, et pääse siinä helpolla. Oma ofgasmi ei ole se mihin minä pyrin, lopuksi kyllä, mutta kun saan itseni pidettyä pitkään huipulla, se on upeaa, ja siitä naisetkin tykkää, tykkäisitkö sinäkin??

• Ahnasnainen

Frog47, juuri niin - olisin edessäsi rintoineni, peppuineni, pilluineni - käytettävissäsi, työstettävissäsi, tunkeuduttavanasi, spermattavanasi. Niin paljaana ja avoimena kuin haluat. Siinä asennossa kuin haluat.

Miten sopimatonta olisikaan sinun tuottaa minulle muuta mielihyvää kuin sinulle antautumisestani itselleni syntymä kiima anteliaasta naisesta miehen kiiman lievittäjänä.

• Juuri niin. Riisun ensin itseni, ja sitten sinut, näen ensikertaa rintasi, jotka kohoilevat kiihtyneen hengityksesi tahdissa. Siirtyessäni alaspäin, löydän läpikuultavat pikkupöksysi, jotka ovat jo pillun kohdalta kostuneet...saattelen sinut sänkyyn, katson sinua kauempaa, makaat alastomana sängyssä, miltei elottoman näköisenä, et voi liikkua, koska tiedät että olet minun, ja haluat tehdä juuri niin kuin pyydän!

• Ahnasnainen

Juuri niin.

Olen sinun käskyjesi varassa.

Olen sinulle rinnat, pillu ja peppu.

Avaat reitin sinne, minne kulloinkin haluat.

Yritän olla osoittamatta liikaa nautintoa.

Sinun halusi ja laukeamisesi ovat tärkeintä.

Otat ja spermaat minut, kuten sinä haluat.

• Vaikka kuinka yrittäisit olla näyttämättä nautintoasi, kuitenkin näen, aistin sinussa onnen, halun, suurimpana se kuuluisa kiima! Kiima joka tihkuu vartalostasi hempeänä värinänä, sitä värinää et voi estää, suustasi ei kuulu kuin vaimeata ininää, puristat huuliasi yhteen, ettei onnesi pursua äänenä suustasi korviini.

• Ahnasnainen
        Frog47 kirjoitti:

Vaikka kuinka yrittäisit olla näyttämättä nautintoasi, kuitenkin näen, aistin sinussa onnen, halun, suurimpana se kuuluisa kiima! Kiima joka tihkuu vartalostasi hempeänä värinänä, sitä värinää et voi estää, suustasi ei kuulu kuin vaimeata ininää, puristat huuliasi yhteen, ettei onnesi pursua äänenä suustasi korviini.

Tyrkytän pilluani, jotta kullisi uppoaisi yhä syvemmälle, vaikka minun pitäisikin alistua nätisti.
        Pilluni imee kulliasi. Se haluaa tuntea nesteidesi roiskiutuvan kohdunsuuta vasten!
        Pilluni imee siittiöitäsi kohtuun.
        Se on naisen luonto, tehtävä ja velvollisuus.
        Tulla siemennetyksi.

• En kunnioita haluasi, en roiski sisääsi vielä, pidättäydyn, nautin, tunnen kun pillusi puristaa kulliani, anoen spermaa, mutta haluan nauttia! En päästä siemeniä, vielä....

• heippa
      kyllä noilla perusteilla saa antaa. onhan se harmi , jos sinun halusi jää joltakin saamatta. minä esim olisin hyvinkin halukas kokemaan sinut ja jakamaan
      halut kanssasi. galactus@suomi24.fi

• Ahnasnainen

galactus, kuulostaa erittäin kutsuvalta!!
        Missä päin voisin näyttää sinulle haluni antautua?

• Kiinnostasko sua sitten viedä mun poikuus?

• Anonyymi

Tapsin työmatkalla naisen baarissa, oli sellainen jakkunainen vaalea pitkä tukka nätisti kiedottuna ihan siniset silmät, keskusteltiin perhe asioista oli sitä mieltä jos on perhe sitä pitää vaalia olin samaa mieltä kun käänsin puheen syrjähyppyyn kysyi pitäiskö minun antaa sinulle pillua jos vähänkin tuntuu siltä sanoin ehkä se voisi selvittää jonkin tukoksen parisuhteessa.
      Sanoin joskus matkoilla haluttas kunnolla pillua, Tämä Sari katsoi ja hymyili haluttaako nyt? katselin silmiin ja sanoin haluttaa haluausin riisua sinut ja nuolla pillua kunnolla ja ottaa sinut melkein väkisin pitäisin käsistä kiinni ja imisin sinun isoja rintoja.
      Sari naurahti onko nämä isot ja avasi jakkua. Nännit pisti heti silmään pitkinä sanoin haluat katsahti rintoja ja nätisti punastui kysyin sano suoraan onko pillu märkänä silmät säkenöi kuiskas ei sellaista kysytä mutta on kyllä, onko sulla kalu kovena nousin seisomaan ja istuin Sari hymyili no on sulla kyllä varustus. Juotiin ja puhuttiin muustakin Sari sanoi olet kyllä mukava vaikka aika rohkeasti puhut seksistä. Välillä katseli kuin miettien jotain, sanoin haloo mitä mietit ? Sanoi että omaa elämää se on aika tylsää oikeastaan. Katsoin taas silmiin Sari kysyi että mitä sanoin näytä taas kumartui eteenpäin en minä viitsi kysyin miksi onko se ällöttävää kuiskas ei ja avasi taas jakkua nännit oli tosi pitkinä katsoin taas ja sanoin haluan imeä noita hymyili pitäisitkö käsistä, pitäisin sanoi mennään.
      Huoneessa painoin heti seinää vasten ja katsoin läheltä sanoin avaa napit Sari katsoi ja avasi ylhäältä alas ja veti helmat hameen sisältä katsoin ja sanoin liivit pois.
      Sanoin nämä on ihanat ja maistoin Sari vapisi jatkoin maistamista Sari kuiski minulla on hyvä mies kaksi lasta mutta nautti kun pidin käsiä ylhäällä ja imin nännejä sanoin avaa hame laski kädet ja avasi hameen lattialle samalla kun imin rintoja työnsin käden housuun nousin ja sanoin olet ajanut karvat silmät säteili kun sanoi se tuntuu hyvältä joskus kävelen ilman housuja se on ihanaa laskeuduin alas ja laskin suudelmien kanssa pitsi housuja ja suutelin häpyä se sai hurjan reaktion alkoi laskeutumaan työnsin polvista ja annoin kunnolla kieltä Sari pyysi että sänkyyn kun istui ja työnsin seljälleen huokasi annanko koskaan itselle anteeksi suutelin jalkoja ja etenin kun vedin kielellä nipukkaan vapisi kunnolla työnsin sormea sisään vapina kasvoi laitoin sormet suppuun ja työnnin silloin sai rajun orgasmin odottelin ja laskin omat housut pois nousin sievästi päälle Sari oli silmät kiinni ja vavahteli kun pääsin ylemmäs koukisti jalat kun työnnyin sisään jännittyi ja sitten suuteli ja suuteli huokasi isompi kuin kuvittelin Sari kuiskas et pidä käsistä kiinni, otin kiinni jalevitin kädet suoraksi kuiskasin olet odottanut nännit pipeänä kalua nyt saat ja painoin pohjaan nopeaan muutaman kerran Sari tuli uudelleen kuiski päästä pidin käsiä ja panin Sarin pää heilui puolelta toiselle imin nännejä Sari kuiski raiskaatko sinä kuuli vain pillun litinä ja Sarin ulina ja sitten tempaisi kädet ja otto halausotteen kuiski raiskaat oikeasti ja sai taas orgasmin laukesin samalla painoi kynnet pakaroihin ja painoi aina kun kalu jännittyi painoi kunnolla käännyin viereen. Sari nousi kyynärpäiden varaan ja suukotti sanoin alhaalla ensin mietin mikä hullu sinä olet mutta kävellessä hissiin olin varma että et ole ja nyt olet ihana en ole koskaa tullut noin usein ja en ole koskaan halunnut noin hulluna ja makasi rinnan päällä, kysyin onkohan alhaalla jotain ruokaa Sari nauroi ja näykki nännejä no katsotaan.
      Kun sai vaatteet katsoi peilistä näkeekö että olen saanut pyöräytin nänneistä nyt näkee kysyi pitäiskö laittaa liivit suutelin älä laita kyykistyi ja vedin housut pois Sari kuiskas ei lähdetä käänsi Sarin ja ovi auki.
      Kerittiin saamaan kala ruokaa. kunoli syöty ja juotiin loppu viinä sanoi nuopojat on katsellut sinua sanoi älä sanoin nännit tulee läpi piadasta sanoi älä kysyin kastuuke hame joi äkkiä ja kuiskas mennään pojat katoi ja varmaan rintoja päästiin huoneeseen riisui heti sanoi, olen valmis riisuin heti kalu oli valmis Sari on kontallaan sängyllä katson knnon naisen lantiota kiima valui jalkoja pitkin painoin pohjaan Sari vapisi heti kuiskas haluan hurjana muutama pano ja tuli tunsin kosteus kasvoi heti lisää annoin sievästi koko aja ja annoin nauttia jännittelin kalua ja pdin pohjassa Sari ulisi kun laskin syvälle rojahti sänkyyn menin viereen ja halattiin kuiskas olen sun luona yötä.
      Aika pian nukahti nousin aamu yöstä vessaan kun tulin Sari kuiskas tule pian ja nousi istumaan otti prmeän kalun suuhun syvälle liikutti kieltään kalu paisui ja paisui kun oli kovana veti sänkyyn pääsin liukkaaseen pilluun Sari kuiskas en ole uskaltanut tuota tehdä kotona ihana tunne kun paisui sykkimällä nyt rakasteltiin sievästi ja puhuttiin Sari sanoi tule haluan tuntea vielä kerran laukesin ja tuli kaikki mitä oli. Sarin meikkaaminen ja laitto kesti ainakin puoli tuntia sanoin jätä tukka auki olet seksikäs. vaihdettiin numerot

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4923
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      661
      4109
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2291
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2057
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1858
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1696
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1441
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87