Mihin kaikki on kadonneet?

kuudes

Mihin kaikki kätköilijät on kadonneet, kun edes uusille kätköille ei tule kävijöitä kuin FTF ja sen jälkeen kätköt saa olla kuukausia ilman yhtään kävijää :( Onko geokätköilijät kuolleet sukupuuttoon vai mistä on kysymys?

8

901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löytöjä

Ainakin pääkaupunkiseudulla löytökirjauksia tulee lähes päivittäin, viikonloppuina useita päivässä. Eli käyntimäärä riippuu vahvasti siitä, missä päin Suomea kätkö on.

• K0O

Varsinais-suomessakin tuntuu vilskettä riittävän.

• Tarkkailen

Kyllä täällä itä-suomen pikku paikkakunnallakin lähes joka päivä tulee logauksia johonkin noista yli kymmenestä lähikätköstä joita olen pitänyt silmällä.

• LöysinJoHarrastuksen

Jospa ne on löytäneet Sinun paikkakunnallasi uusia harrastuksia. Geokätköily on sellinen muoti-ilmiö, muoti tulee ja menee. Eräät etsii nyt olemattomia Pokemoneja :)

• Geoilin

Kyllähän tuo taitaa olla sellainen harrastus että joko se vie mennessään tai sitten siihen kyllästyy/tympääntyy nopeasti kuten moni muukin harrastus.

• geo1500plus

Geokätköilyssä on tapahtunut sellainen ilmiö joka saa siitä tylsän eli "purkki pusikossa" tai "liikennemerkissä" ilman mitään merkitystä ei jaksa kiinostaa! Tarinat kätkön alueesta ja jopa upeahko maisema/ kohde alueella on se juttu mikä alunperin on geokätköilyssä ollut se suola miksi sitä aluetta mennä kokemaan.

Nyt on erinäiset marketit ja parkkialueet kätköpaikoiksi valjastettu ilman mitään merkitystä! Kuka oikeasti viitsii alistua moiseen etsintään vaikka olisi ftf-kruunu tarjolla?

Voihan kätkö olla myös erityisen vaativassa paikassa jonne ei ihan noinvain lähde kukaan! Saaret, tunturit, puunlatvat, ja tietysti vaikea mysteeri/ multi!
      Esim. multi voi vaatia jopa yli 100km ajamista tietyn reitin kautta kätkölle eli matkanvarrelta poimitaan vihjeet!...

Osa kätköilijöistä hakevat kätköjä vain ja ainostaan kävellen tai polkupyörän voimin jolloin etäisyydet kätkön mielekkyys asettaa omat vaatimukset.

• geo2

Ne filmipurkit ja pikkuräppänät paperinpaloineen pitäs "lailla" kieltää :-)
      Kyllä mielestäni kätkön eteen tulisi nähdä sen verran vaivaa että siitä tulee miellyttävä etsiä ja kokea, toki eihän kaikki ole sorminäppäriä rakentelemaan mutta
      kyllähän ostettuakin saa jo melko hyvälaatuisia vaihtoehtopurkkeja.
      Jotenkin myös trailit menee hieman yli hilseen, miksi niitä kätköjä pitää löytää tolkuttoman paljon ilman mitään merkitystä kätkön laadulle yms.
      Itse haen purkin silloin tällöin kun kiinnostaa ilman sen kummempia lukumäärätavoitteita eikä mieltä juuri paina jos joku on löytänyt jo tuhansia ja minä en!

• UnnahUgh

Tänään Äkäslompolossa 5löytöö. 76 kaikkiaan vuoden aikana. Kaupan nurkat ei oikeen säväytä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7515
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4143
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2426
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2358
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40