Luonto on pettänyt minut.
Joskus stressaavina työvuosina, alkoholin saattelemana, oli satunnaisia erektio- ja laukeamisongelmia mutta eläkkeelle siirtyminen vapautti noista rasitteista.
Piti elää 72 vuotiseksi ennen ensimmäistä eläkeläisen "hutia" kuten tänään. Enkä voi syyttää edes vaimoani.
Kaikki nämä joutovuodet ovat menneet periaatteella pari kertaa viikossa vaimon kanssa ja lisänä muutama nyrkkikyllikin vierailu.
Toivottavasti en ota tästä suorituspaineita ja ahdistu joka pahentaisi vaan asiaa.
Järkytys tämäkin.
3
309
Vastaukset
- tuttu.juttu
Elä yhtään ihmettele. Hyvin harva potkasee tyhjää ilman, että seksikyky on jo mennyt. Kellä aikaisemmin, kellä myöhemmin. Jos olet saavuttanut jo 72 wee iän, olet reilusti keskimäärän kyvykkäämmällä puolella. Kyllä sinä sen itsekin tiedät. Ettei olisi vähän kehuakin joukossa?
- pensionääri
Tietenkin on kehuakin mutta tämän kokeminen oli sellaista johon toisaalta olin varautunut mutta en osannut kuitenkaan kuvitella tätä todellisuutta.
Vaimo vähättelee asiaa mutta ilme kertoo lievästä hämmästyksestä. Tai sitten minä vain kuvittelen.
On helppo sanoa, että nollaa tilanne mutta ei se ole niin helppoa.
Jos olisi helposti tavoitettavissa vaikkapa joku hynoositerapeutti niin kokeilisin sitä.
Tähän saakka olen ollut täysin raitis ja savuton. Kuntoillut intensiivisesti ja syönyt harkiten ja terveellisesti.
Jos olotila osoittaa toistuvia lipsumisen merkkejä niin täytyy harkita elintapojen muuttamista ja nautinnon etsimistä noista tähän asti välttelemistäni.
Mielessäni kävi nuoremman "stimulantin" etsiminen mutta se lienee mahdollista vain kaupalliselta sektorilta.
- turhapanikoida
Pillerillä korjaat!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289