Ku oon näitä keskustelupalstoi lukenu nii tosi monessa on ollu et rustoon ei saa ampua korua läpi. Mut tuolla missä mää sen aattelin ottaa nii siella ammuttais ja se alotus koru ois semmonen muvinen ja terävä missä se "tikku" on pitempi et sitä pystyy liikuttelee. Et oisko sellanen parempi eikä semmonen metallinen/titaaninen korun hinta on 14€, johon siis sisältyy koru ja se "reikä" korvaan. En tiiä tajusittekst mut vastauksia mielellään nopeesti
Rustokoru ampumalla
2
369
Vastaukset
- eläotariskiä
Ei todellakaan ampumalla rustoon! Jos se tehdään kultasepänliikkeessä tms. niin ei myyjät ole ammattilävistäjiä. Ja siis jos rustokorun laittaa ampumalla ja se meneekin jotenkin väärään kohtaan tms. niin siinä on halvaantumisen riski. Olen itse myyjä, perus korvalehden rei'ityksiä teemme mutta näin minulle ruston rei'ityksestä pomo silloin aluksi opetti. Ei saada niitä tehdä vaikka se teoriassa laitteella onnistuiski ja vaikka asiakas niin haluaisi.
Lävistysliikkeeseen ehottomasti kun kyse jostain muusta kuin korvalehden rei'ityksestä. (Ja toki silloinkin lävistäminen parempi tapa.) - Joohjuh
Mulle tehtiin rustokoru ampumalla sillon kun olin 2lk nyt meen 9lk ei siinä ainakaan mitään oo tullu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225004- 234083
- 272371
- 342184
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191567- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144