Siis se mössö siellä kotelon sisällä?
Mitä on lihapiirakan liha?
10
2048
Vastaukset
- Sambesi
Silmiä, sorkkia, mahalaukkuja, utareita - kaikkea hyvää...
- Anonyymi
älä valehtele, nolo
- eikun_leipomaan
Ainakin mulla se on kypsentämätön jauheliha-sipuli -riisi-mausteseos, sillon kun teen itse. Periaatteessa sama kun lihapullataikinaa mutta ilman kananmunaa. Kaupan lihiksissä varmaan samat, Ihan paras on se Juhlalihapiirakka tai grahamlihapiirakka.
Väliin nakkeja tai kinkkua ja juustoa ja mikroon. Kaupan piirakoissa on melko vähäsesti täytettä, kaipaa jotain lisäkettä.
Ai nyt alkoi tehdä mieli lihistä NAM ! - SilloTällö
Toki voi olla mitä mieltä tahansa mutta grahamlihapiirakka on aivan helevetin pahan makuinen eikä ole yhtään sen terveellisempi kuin muutkaan. Perus HK lihapiirakka maistuu einespiirakoista.
Ei kannata liikaa tutkia reseptiä, maku ratkaisee jos ei joka päivä ole tarkoitus syödä. HK piirakka sisältää: vehnäjauho, vesi, suomalainen liha 7,0 % (porsas 6,2 %, nauta 0,8 %), riisi, rypsiöljy, sokeri, hiiva, soijaproteiini, mausteet (mm. valkosipuli, sipuli, sinapinsiemen), kuivattu vehnähapantaikina*, glukoosi, bambukuitu, emulgointiaine (E481), hiivauute, lisätty suola 1,1 %, aromit. (*saattaa sisältää ruista). PROTEIINIPITOINEN. LAKTOOSITON.- kahdella-nakilla
Tekevätkö pienet leipomot sen itse, vai tulee lihasmassa valmiina tukusta?
- Anonyymi
Grahamjauhot ovat aina terveellisempiä koska niissä on kuori mukana, myös hyvän makuista, ainakin sämpylöissä ja korpuissa.
- Anonyymi
Vaihtelee lihan saatavuuden mukaan. Yhteen aikaan joutuivat käyttämään nutrianlihaa.
- Anonyymi
Harmi kun en tiedä oliko lapsena syömissäni nutriaa, olisi mukava maistella eroa.
- Anonyymi
Yleensä halvinta teurasjätettä johon on jauhetun akanan sekaan lisätty vettä ja suolaa antamaan makua.
- Anonyymi
Joissakin jauhelihaseoksissa käytetään jopa tomaattimössöä peittämään muut maut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3007448Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne765786Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1583715Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1473437Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321807Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831786- 421414
- 221391
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan611369En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja141276