2 vuotta sitten bändikeikalla vierustoveri huusi asiansa minulle kovalla äänellä heti korvani vieressä enkä kerinnyt peittämään korvaani, jolloin korvassa tuntui todella voimakas vihlaisu. Korvaa särki ja vihloi äänet seuraavat pari viikkoa. Nyt aika ajoin jos olen vähänkin kovassa metelissä, tätä kyseistä korvaa alkaa vihlomaan. Ei kovin kovasti, mutta häiritsevästi ja se jatkuu aina useamman päivän metelissä olon jälkeen. Onkohan tärykalvo vioittunut vai missä vika? Voikohan asialle tehdä mitään? Hoitaja katsoi korvani silloin 2 vuotta sitten, muttei oikein osannut sanoa mitään.
Kipu korvassa kun on metelissä
1
194
Vastaukset
- korvalääkäriin
Tärykalvo lienee hieman vaurioitunut äkkisestä äänipaineesta.Ehdotan korvalääkäriin menoa yksityispuolelle,osaa kertoa .Ei hoitajat tiedä mitään,ehkä tk lääkäri saattaisi jotain tietää mutta oikea korvalääkäri.Kerran bussinrengas räjähti lähellä tietä jossa kävelin,korva meni lukkoon puoleksi tunniksi ja vinkui kauan,mutta onnekseni kuulo pysyi ja rauhoittui.Yökerhon jälkeen korvat sirisevät ja vinkuvat usean tunnin aikaa,olen jättänyt metelipaikat ja karaokeastin laulan tosin mutta menen pois kajarien läheltä ja vain 1-2 tuntia riittää viikossa.Rauhoitan elämäni hälyiltä-Varohan säkin korvasi vaurioittamista enempää,ettei kuulo mene ja tinnitys ala kiusaamaan lopun elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218257Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016503Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753745- 772948
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402590- 452553
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222286- 1212243
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054- 481633