Eksentrikko etsii sähköpostiystäviä

Huu-huu

Olen 33-vuotias nainen ja etsin ystäviä pääasiassa sähköpostin vaihtoon.

Luonteessani korostuu tarkkaavaisuus, toisten ymmärtäminen, elämänmyönteisyys ja huumorintajuisuus. Introversio-ekstroversioasteikolla olen ambivertti. Olen savuton ja raitis enkä ole koskaan käyttänyt huumeita. Kuuntelen enemmän kuin puhun. Lapsuuteni kasvaminen metsän keskellä suurella leikkialueella on muovannut minusta mielikuvituksekkaan. Lisäksi huoneeni jakaminen pikkuveljeni kanssa on muovannut minusta teräväpäisen tehdessämme yhdessä ”keksintöjä”.

Harrastan säännöllisesti ja monipuolisesti liikuntaa (fitness-liikunta, spinning, kuntosali, vesijumppa, uinti, venyttely) ja pidän myös saunomisesta.

Luen hyvin runsaasti sekä suomen- että englanninkielistä kirjallisuutta, pääasiassa tietokirjallisuutta. Olen hyvin innostunut useista eri tieteistä, mutta useimmiten luen psykologiaa. Luen myös sarjakuvia ja keräilen niitä ja piirrän niitä myös kömpelösti itse.

Kirjoitan myös itse. Kirjoitustyyliäni on kuvattu värikkääksi ja tiiviiksi. Kaikkein mielelläni kirjoitan tunteista. Minusta tuntuu kuin proosan kirjoittaminen olisi jatkoa lapsuuden nukkeleikeille, sillä saan itse keksiä persoonallisuudet, repliikit ja pyöritellä juonta mieleni mukaan. Kirjoitan myös päiväkirjaa (jota olen kirjoittanut 11-vuotiaasta saakka), maileja ja kirjeitä sekä chattailen Facebookissa.

Tapaan ystäviä, joskus lautapelien merkeissä, mutta useimmiten joissain kulttuuritapahtumissa, ja toisinaan kokoonnumme erään ystäväporukan kanssa, jossa meillä on usein sivistäviä keskusteluja, kun joku aina tietää jostain asiasta enemmän kuin muut.

Minulla on myös kyky nähdä kauneutta ympärilläni. Tykkään käydä luonnossa katsomassa esimerkiksi luolaa, mielenkiintoisesti kasvaneita puita, kallionlohkaretta tai jotain muuta mielenkiintoista luonnonmuodostelmaa. Näen kauneutta myös arjen pienissä ihmeissä ja minulla onkin tapana usein hymyillä itsekseni.

Kuuntelen jonkin verran musiikkia, mutta en pidä sitä taustamusiikkina, vaan keskityn kuuntelemaan kunnolla.

Seuraan ajankohtaisia asioita katsomalla päivittäin yhdet Uutiset ja lukemalla Tiede-lehteä. Muuten en katso televisiosta Uutisten lisäksi muuta kuin Kauniit ja Rohkeat. Olen oppinut Kauniista ja Rohkeista muun muassa anteeksiantavaisuutta. Katson ohjelmaa monesta näkövinkkelistä: en pelkästään seuraa juonta, vaan katson valaistusta, leikkausta, kuvakulmaa, ilmeitä, eleitä, lavastusta, puvustusta ja miten hahmot sanovat asiat.

Koodailen myös tietokoneella ja teen tietokonepeliä (tekstiseikkailupeliä, sillä teksti on minulle luontevin itseilmaisun muoto).

Opettelen tunnistamaan lintuja laulun perusteella ja mökkeilen kesäisin.

Pidän komedialeffoista ja animaatioista.

Käyn kirpputoreilla ja kirjamyynneillä.

Pidän myös ihmisten tarkkailusta.

Rentoudun parhaiten, kun teen jotain aktiivista, mutta joskus rentoudun oikein meditoimalla.

En vastaa lyhyisiin tai törkeisiin viesteihin.

dw2@luukku.com

0

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
        Pirkanmaa
        301
        7624
      2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
        Ikävä
        85
        5969
      3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
        Ihastuminen
        167
        3538
      4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
        Ikävä
        32
        1987
      5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
        Maailman menoa
        192
        1875
      6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
        Ikävä
        19
        1678
      7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
        Tunteet
        36
        1559
      8. Olet kiva

Olet kiva :)
        Ikävä
        44
        1484
      9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
        Ikävä
        22
        1431
      10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
        Maailman menoa
        65
        1398
      Aihe