Olen menossa muutamaksi kuukaudeksi asumaan Yhdysvaltoihin ja jossain vaiheessa käteinen tulee eittämättä loppumaan, vaikka sitä mukaan Suomesta ottaisinkin. Onko kellään mitään vaihtoehtoista tapaa saada käteistä halvemmin kuin nostamalla automaatista, jolloin Visa debit/credit maksuttaa 2 e 2 % nostetusta summasta, puhumattakaan kyseisen automaatin omista hinnoista? Aikoinaan olin vaihdossa samassa paikassa ja silloin sain nostettua Electronilla ilmaiseksi jonkun tietyn pankin automaatista, mutta tämä ei kai nykyisin ole enää mahdollista...
Viimeisen parin vuoden aikana kyseinen debit/credit on toiminut ällistyttävän huonosti, jolloin olen joutunut turvautumaan matkakumppanin Electroniin, joka on toiminut jostain syystä paremmin, tosin tämäkin reistaili tietyissä paikoissa. Jo tästä syystä olisi hyvä pitää käteistä taskussa, jos kassalla käykin ilmi, ettei kortti taaskaan toimi - varsinkin kun tällä kertaa matkustan yksin.
No, ehkä yksinkertainen kysymys. Saa antaa yksinkertaisen vastauksen.
Rahan nostaminen
visallataiei
1
501
Vastaukset
- USD
Jos sä otat vaikka tonnin käteistä mukaan Suomesta lähtiessä niin oman USA matkailukokemuksen mukaan se riittäisi 4-5 kuukaudeksi. Jenkeissä kuitenkin lähes kaiken voi maksaa kortilla. Mulla menee varmaan max 50 USD käteistä viikossa kun Jenkeissä matkailen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068