Vaellusnettiin rekisteröityminen

vähänkövaikeaa

Hehee, ihmettelin aikoinani, että mitä ihmeen valitusta täällä käydään vaellus.net-palstan rekisteröitymisesta, mutta nyt ajattelin itse laittaa sinne käyttäjätunnuksen, mutta eipä onnistu...

"1.9.2013 - Häiriköinnin takia rekisteröityminen muutettu. Lähetä sposti harrivesterinen(ääääääät)kolumbus.fi. Mikäli osoitteesi ei ole ns. "ilmaissähköposti" saat paluuviestinä rekisteröitymislomakkeen jonka voit itse / tullaan ylläpidon toimesta hyväksymään. Valitan ylläpidon toimesta yhden häiriintyneen aiheuttamasta vaivasta. Kiitos ymmärryksestä.

LYHYESTI. HOTMAIL.COM, LUUKKU.COM, GMAIL.COM JNE. EIVÄT KELPAA REKISTERÖITYMISEN YHTEYDESSÄ. YLLÄPITO EI REAGOI KYSEISISTÄ ILMAISOSOITTEISTA SAAPUNEISIIN REKISTERÖTYMISPYYNTÖIHIN!"

On se häiriköinti varmaan ikävää juu, mutta tuo on jo vietävän vaikeaa. Pitäisi olla joku oman teleoperaattorin osoite, joka sitten häivää taivaan tuuliin kun operaattori vaihtoo (kuten meillä parin kk päästä).

5

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spostiosoiteon

Jotenkin ei tunnu uskottavalta, että olisit oikeasti mitään tunnusta hakenut, kun ei edes oikea domain ole tiedossa. Kaikki asiathan ovat vaikeita, jos niin haluaa.

• vähänkövaikea
    • Netplazan_yhteys

Operaattorin "virallinen sähköpostiosoite" alkaa olla katoava luonnonvara. Onhan lähes jokaisella joko Gmail, Hotmail tai iCloud käytössä, jotta saa synkkaamaan luurin postin kanssa. Ei meidän palveluntarjoaja enää tarjoa edes koko palvelua, vaikka kiinteä valokuitu tuleekin talon seinään saakka.

Pitäisköhän Vaellusnetin mainostajille vihjata, että sivulaskuri laskee klikkaukset tuplana...

• hgjkhff

Ehdottomasti jos näin on.

• PekanHirviAikaKohta

Minunkin käyttäjätunnus on listoilla vaikka olen jo ollut bannattuna ulos usean vuoden. En piruuttanikaan ilmoita "virallista" s-postiosoitetta ja tulen kyllä toimeen ilman näitä vaellusnetin itsekehuisia keskusteluja.

Viimeksi kävin sivuilla talvella ja samaa metsästys agendaa siellä jauhettiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51