Hei! :)
Mun host perhe etsii tilalleni uutta au pairia. Paikka sijaitsee Englannin Etelä rannikolla Poolessa.
Tarvetta au pairille olisi syyskuusta. Vähintään 6 kk- 12kk. Tosin tällä hetkellä sopii myös syyskuusta- jouluun.
Perheeseen kuuluu suomalainen äiti, englantilainen isä ja kaksi tyttöä, sekä koira. He ovat kumpikin alle 3-vuotiaita. Perheessä pärjää suomella, koska tytöille pitää puhua suomea, mutta isän kanssa täytyy tulla toimeen englannin kielellä.
Töitä on 3-4 päivänä viikossa. Viikonloput ovat pääasiassa vapaita, mutta tarvittaessa yhtenä viikonloppuna kuussa olisit töissä.
Pääsääntöinen työsi on huolehtia tyttöjen hyvinvoinnista ja päästää koira välillä pihalle. Kotityöt eivät kuulu au pairille mitä nyt ainoastaan tyttöjen jälkien siivoaminen (leikin ja ruokailun jälkeen) ja tiskikoneen täyttö/tyhjennys.
Sinulla ei tarvitse olla ajokorttia. Jos haluat tulla Englantiin ja olet luonteeltasi iloinen, positiivinen ja juostava niin ota ihmeessä yhteyttä.
Ps. voit joko laittaa minulle viestiä saldsuu@luukku.com tai host äidille e-mailia mirkahellsten@hotmail.com
Etsitään au pairia Englannin Etelä rannikolle.
Sallakatariina
2
279
Vastaukset
- helminen12
Olen laittanut sinulle sähköpostia
- Sallakatariina
Uusi au pair on löytynyt jo :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477685
- 334263
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 612474
- 512398
- 402349
- 162296