Mikä tää lintuja ja rottia ruokkiva mummo oikein on?
Näin täs sen lihavan likan kanssa pyörillä ja irvisteli ja heilutti nyrkkiä ohi ajavalle autolle.
Onko kellikseltä kotoutettu...
Ei kaikki muumit kyl kanootissa, oikeasti pelottava tapaus
Mustiin pukeutuva lippismummo
7
247
Vastaukset
- Mumme
Sillä on myös aivan kauhea kielenkäyttö, kaikki kirosanat tulee veetä myöten.
Onko dementia? Vai onko aina ollut tuollainen. - Moneenjunaan
Alzheimer aiheuttaa tuollaista. Voi toki olla muustakin kysymys.
- Mumme
Tosi kauheeta kateltavaa kun ihmisellä ei ole mitään kontrollia :-(
- mielenterveyskohillaan
Avohoitoon laitettu, niinkuin yleensäkin näitä tällaisia "vapautetaan" resurssipulan vuoksi. Ensin annetaan tapahtua jotain, sitten vasta hoidetaan, näinhän se menee.
- säälimys
jos ei ole hoidossa ollutkaan? paljon niitäkin jotka ei hoitoa hae. sääli vaan läheisiä, toivottavasti eivät mene siihen hullun maailmaan itse.
- Anneleis
Se on mun entinen naapuri, saa käsittämättömiä raivokohtauksia ilman syytä. Apu kyllä kelpaa, mutta takanapäin haukkuu kaikilla mahdollisilla kirosanoilla.
- sepetemus
Maailma on täynnä sairaita ihmisiä, tänäänkin uutisissa monta outoa juttua :-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411