kummituselimet

aave-elin

Onko olemassa elin kummituksia? Miksi ihimiskummituksista puhutaan niin paljon? Pitäkö elimellä olla joku tietty ominaisuus, että siitä tulee kummitus vai voiko elinkummitus olla kummitus, vain jos se on yhtymässä ihmiskummitukseen? Onko kummituksella joku yhteys uskontoon vai ovatko kummitukset ja kummitusyhdynnät uskonnosta riippumattomia?

17

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kummituselin

Onhan niitä. Minulla esim. on kummitteleva sukupuolielin. Kummitteleva penikseni alkaa joskus ihan itsekseen kovettua, kasvaa ja nytkähdellä, vaikka en tee mitään.

• Tuosta sinun kokemuksesta on omaakin kokemusta. Aika jännää..

• Noidan käsikirjaa lukevana olen kuullut päättömän ruumiin ja jopa pari lentävää irtopäätä olevan olemassa. Toinen 1890-luvun georgia Usa ja toinen jotakuinkin samoihin aikoihin saksassa maatilalla lentäneen irtonaisen pään joka povasi jonkun nuoren naisen hukkumista. Niiden perusteella voisi päätellä myös kummituselimien olemassa olon. Myöskin koneet kummittelevat joten olen ajatellut että kyseessä on aikavääristymä. Sitä en tiedä miten elimet noihin aikavääristymiin voisi liittyä? Opiskelu jatkuu.

• käsihygieenikko

Tunnettu on myös kynsikummitus.
      Jos käsihygienia on huonosti hoidettu, ja kaivelee kynnenalusiaan, sieltä voi putkahtaa esille KYNSIKUMMITUS !

• suolitutkija

Varsin tunnettu elinkummituslaji on UMPISUOLIKUMMITUS.
      Jos sitä ärsytetään, saattaa seurauksena olla umpisuolen tulehdus, jonka seuraukset
      taas saattavat olla hyvinkin vakavat.

• Pärinäpoika

On myös peräsuolikummitus, joka ei todellakaan pidä mm. ruisleivästä ja hernekeitosta. Jos sitä näillä ärsyttää niin se alkaa pärisemään ja haisemaan.

• jodista_apua

Kilpirauhaskummitus aiheuttaa kilpirauhasen vajaatoiminnan.

• optikko

Mykiökummitus aliheuttaa harmaakaihin.

• hammaslääkäri

Hammaskummitus aiheuttaa hammassärkyä.

• futaaja_-

Nivelsidekummitus haittaa liikuntaa.

• pelkkänä_korvana

Korvakummitus syö korvasieniä.

• kummitustutkija

Munuaiskummituksen toiminta saattaa johtaa dialyysihoitoon.

• munakana

Munakummitus syö kananmunia

• kurkkutohtori

Nielurisakummitus tulehduttaa nielurisat. Voidaan torjua leikkaushoidolla.

• ikääelämään

Elinikäisestä kummituksesta on kaikille elimille elinikäinen riesa.

• looooo_se_her

Silloin kannattaa luovuttaa. Elin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe