Turhan päiväisiä nipottajia. Aina nipottamassa jos kotona ei ole tarpeeksi siistiä ja liian uteliaasti tunkemassa nokkaansa muiden asioihin! Pitävät itseään usein myös liian älykkäinä ja samaan aikaan jakavat esimerkiksi pesäänsä holtittomasti siellä sun täällä. Läheskään kaikki neitsyet eivät ole myöskään kovin tyylitietoisia ihmisiä, vaikka kuvittelevat niin. Yksi mun entinen parasystäväkin tuli joskus todistusten jakoon lyhyt ruma toppi päällä, alushousut vilkkuen ja luuli itseään varmaan taas hyvin seksikkääksi... Noot! . En tajua jälkikäteen miten lapsena mun parasystävä pystyi olemaan neitsyt, nyt aikuisina ollaan hyvin erilaisia..
Kaveripiirissäni yleensä muuten neitsyet ja leijonat ovat haksahtaneet toisiinsa ja alkaneet seurustelemaan. Jokainen näistä parisuhteista on loppujen lopuksi johtanut eroon. Silti leijona ja neitsyt vetävät toisiaan puoleensa magneetin lailla.
Neitsyet ovat...
nearosanna
2
206
Vastaukset
- NäinMeillä
Kaikkein ärsyttävimpiä ovat ihmiset jotka ihan tosissaan uskovat näihin horoskooppimerkkeihin. Heidän tuttavapiirissään ne kuulemma aina menevät ihan juuri nappiin mutta kun itse katson omia ystäviäni ja sukulaisiani niin niissä on kaikenlaisia ihmisiä ihan kaikista merkeistä. Ja kaikki ihan täyspäisiä vaikka merkkien tulkintoja lukien voisi päätellä että joka merkki on toinen toistaan omituisempi ja vaikeampi...
- Virgo____virkoo
Ei luoja näitä juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371