missäs ois espoossa runkkupaikkoja?
espoo runkkupaikat
26
2890
Vastaukset
- Sperm54
Olarin pururadan varrella missä ne telineet on siellä olen runkannut nyt 3 kertaa saman miehen.
- Kveto
Kävin tänään kl 13 sekä telineillä että lukion/ tenniskentän parkkipaikalla. Ei ketään kummassakaan. Tai telineillä oli yksi kaveri mutta en usko että oli sillä asialla. Huomenna uudestaan.
- 69m
Hanikka
- 69m
Siis Hanikan lenkkipolun keskellä kalliot. Pe aamuna 7-8 lenkki microshortseissa ja sitten runkut päälle! Päivä on hyvä aloittaa kassit tyhjänä.
- Unde
Siis käykö kukaan tuolla Olarissa päivisin?
- ImuM
Haluaisiko joku imettää tänään Espoossa 53v kyselee.
- SukkaM
Mistä löytäisin Espoossa vanhemman (yli60) sukkis miehen jota saisi runkata?
- Anonyymi
Ei Espoossa ole näköjään 50-70v miehiä jota pääsisi runkkaamaan tai imemään. Olen hakenut kaveria jo pidemmän aikaa mutta ei vaan löydy.
- Anonyymi
Leppävaara
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leppävaara
Koska ja missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Espoossa ole näköjään 50-70v miehiä jota pääsisi runkkaamaan tai imemään. Olen hakenut kaveria jo pidemmän aikaa mutta ei vaan löydy.
Kyllä on persikassa Espoo65
- espoossa
onko tuolla villa elfvikin parkkiksella mitään hommia yleensä näin viikonloppusin ?
- Anonyymi
Tulen messiin, fillarilla johonkin. Itse olen Nöykkiön liepeillä. Sukkiskundit kiihottaa ja suikkarit samalla haarakiilan reiästä ja samalla rytmikästä perseen puristelua. Jos dildo on, niin sitä voi liikutella rauhasen päällä.
- Anonyymi
Espoon klockarsintiellä puusillan jälkeen oikealla perällä toimintaa. kannattaa sopia etukäteen vaikka www.cruisingmap.net niin ei tarvitse yksin tyydyttää itseään. siinä lähellä 2 muutakin paikkaa. hämärän aikaan paras meno,muulloin täynnä ulkoilijoita.
- Anonyymi
Mitä Kivenlahti tai Espoonlahden onko paikka?
- Anonyymi
Matinkylä Olari aluella etsin kaveria.
- Anonyymi
Ala-Kivenlahden uimarannan vessassa on kesällä hyvä glory hole paikka. Vessa on auki 24/h kun uimaranta on auki kesä-elokuun.
- Anonyymi
Klo 20 olen menossa Ala-Kivenlahden uimarannan 40v
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/G2z6S9
- Anonyymi
Voi kun löytäisi kaverin Espoosta jonka kanssa viettää nautinnollisia hetkiä.
T. 58vbtmukm - Anonyymi
Missä Espoossa voisi nähdä miehen runkkaavan?
- Anonyymi
Missä vaan kerrostalolähiössä, kun menet itse alasti hieromaan paikkojasi ikkunan eteen. Vuorenvarmasti useammassakin vastapäisen talon ikkunassa näkyy silloin mies runkkaamassa.
- Anonyymi
Tule mun luo kylään niin näät
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tule mun luo kylään niin näät
Missä olet niin tulen?
- AnonyymiUUSI
Kavereiden kanssa ollaan nuuksion kansallispuistossa.
Grillataan makkaraa ja vedetään käteen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391