Skeptikko ei usko ihmiseen

ert345234234234

Olen skepsis ry:n varapuheenjohtaja ja minä en usko lainkaan ihmiseen, koska siitä ei ole vielä tehty yhtään laadukasta tieteellistä todistusta, joka pystyy todistamaan sen olemassaolon.

En usko edes itseeni, koska en kykene ajattelemaan kriittisesti ja älyllisesti aivoillani.

Mutta sen sijaan kykenen uskomaan tieteen tai median kertomuksiin, ilman että ajattelen yhtään mitä ne minulle sanovat.

Olen aito skeptikko, joka antaa ajattelun noille jotka osaavat ajatella.

Niin me kaikki muutkin Skepsisläiset teemme.

Koska propagandan tarkoituksena ei ole suinkaan rohkaista kriittistä ajatelijaa, vaan antaa moraaleille pelkureille olla tekosyy ajattelematta lainkaan!

2

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläolesinisilmäinen

Minä en usko tieteeseen. Yleensä tutkimustulokset ovat senmukaisia kuin halutaan niiden olevan ja ennen kaikkea kuka tutkimukset rahoittaa. Tässä on hyvä esimerkki monista ihmisen ravitsemukseen liittyvistä tutkimuksista. Kukaan ei tänä päivänä osaa sanoa, onko järkeä popsia kolesterolilääkkeitä, statiineja, onko voi terveellisempää kuin kasvisrasva, ym.
      Kristittyjä tieteen tekijöitä ei edes päästetä tekemään tiedettä.

• otan-osaa

"Olen skepsis ry:n varapuheenjohtaja ..."

Hei Tiina. Milloin olet sairastanut aivokuumeen, kun ennen niin hyvä ulosantisi on taantunut apukoululaisen tasolle. Sinun kannattaisi ehkä pitää kirjoittamisesta niin pitkään taukoa, että ehdit toipua sairaudestasi. Tuollaisen tekstin tuottaminen on sinulta perin noloa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe