Olen skepsis ry:n varapuheenjohtaja ja minä en usko lainkaan ihmiseen, koska siitä ei ole vielä tehty yhtään laadukasta tieteellistä todistusta, joka pystyy todistamaan sen olemassaolon.
En usko edes itseeni, koska en kykene ajattelemaan kriittisesti ja älyllisesti aivoillani.
Mutta sen sijaan kykenen uskomaan tieteen tai median kertomuksiin, ilman että ajattelen yhtään mitä ne minulle sanovat.
Olen aito skeptikko, joka antaa ajattelun noille jotka osaavat ajatella.
Niin me kaikki muutkin Skepsisläiset teemme.
Koska propagandan tarkoituksena ei ole suinkaan rohkaista kriittistä ajatelijaa, vaan antaa moraaleille pelkureille olla tekosyy ajattelematta lainkaan!
Skeptikko ei usko ihmiseen
2
136
Vastaukset
- äläolesinisilmäinen
Minä en usko tieteeseen. Yleensä tutkimustulokset ovat senmukaisia kuin halutaan niiden olevan ja ennen kaikkea kuka tutkimukset rahoittaa. Tässä on hyvä esimerkki monista ihmisen ravitsemukseen liittyvistä tutkimuksista. Kukaan ei tänä päivänä osaa sanoa, onko järkeä popsia kolesterolilääkkeitä, statiineja, onko voi terveellisempää kuin kasvisrasva, ym.
Kristittyjä tieteen tekijöitä ei edes päästetä tekemään tiedettä. - otan-osaa
"Olen skepsis ry:n varapuheenjohtaja ..."
Hei Tiina. Milloin olet sairastanut aivokuumeen, kun ennen niin hyvä ulosantisi on taantunut apukoululaisen tasolle. Sinun kannattaisi ehkä pitää kirjoittamisesta niin pitkään taukoa, että ehdit toipua sairaudestasi. Tuollaisen tekstin tuottaminen on sinulta perin noloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134