Kuulin laulun HAIKEUS, esitti, aluloi JUHAMATTI
Olipa niin herkkä ja kaihoisa, kosketti tämmösitä romantikoa suuresti, herkistyin!
Kaunis!
Kiitos tästä laulusta JUHAMATTI !!
HAIKEUS ( Juhamatti)
12
298
Vastaukset
- Päivänleinikki
Aivan upea laulu, Juhamatin HAIKEUS , upea teksti, esitys ja sävel :) herkistää !
Alan kovat ammattilaiset lienevät laulun takana!
Hienoa jälkeä! - Tähtiaika
On, aivan ihana tää HAIKEUS laulu, koskettavin laulku , minkä olen kullut !!
- Juhamatti-Khan
Kiitos ikuisesti myös Volgasta.
- Herkkämieli
HAIKEUS laulu, JUHAMATIN, herkintä tekstiä ja laulua , mitä olen kuullut, koskettaa niin, todella kaunista !
- Pilviunelmaa
Tämä on niin kaunis niin kaunis, herkin iskelmä laulu, minkä oon kuullut! Tässä laulussa toimii kaikki, upea tunnelma!!!
Tämän laulun tekijät ovat kyllä alna kovimmat ammattilaiset, onnittelut! - Tuulikantele
Herkkä ja koskettava :)
Herkistää minuakin!
Juhamatin hieno esitys, hieno sävellys, koskettavan upeat sanat ! - kesäromantikko
Täytyy sanoa, että hieno laulu on tuo HAIKEUS kyllä, tunnelmaa :)
Katsoin tekijät:
Sävel: Veikko Samuli
Sanat: Timo Jokinen
, joten ei ihme , että herkistävä laulu , iskelmälyyrikko timo jokinen kirjoittaa niin herkästi, niin herkkää - Merineitonen
Tykkään niin ! Tämä artisti Juhamatin laulu , HAIKEUS, on niin koskettavan kaunis kyllä, herkkä ja nätti! Kauniit sanat ! Tunnelma hieno, tykkään! Tekijöiltä hieno taidonnäyte !
- syystuulinen
Todella kaunis, todella herkkä laulu:)
- uniromantikko
Tämä JUHAMATIN HAIKEUSlaulu on sitten kaunis ja niin koksettava! Kuuntelen aina uudelleenja uudelleen ja herkistyn niin! Kaunis!
Olen samaa mieltä, ihana!! - Kaipauksellinen
Tämä Haikeus laulu, ( Juhamtti laulaa) kyllä on nätti ja koskettava !
- Taivaskeiju
Herkin iskelmä , minkä oon kuullut, niin koskettava ! Tässä laulussa on jotain niin nättiä, ! Kiitos Juhamatti tästä laulusta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334153
- 573655
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542368
- 402309
- 432288
- 162256