Vuokra Mustang / Camaro tehot ?

Mucaro

Onko tietoa kuinka tehokkailla moottoreilla autovuokraamoiden Mustangit ja Camarot on varustettu ? Entä mahtuuko kaksi aikuista matkatavaroineen helposti autoon ?
Mukana on siis kaksi matkalaukkua ja kaksi perässä vedettävää käsipakaasia.
Mieli tekisi floridassa käydessä ajella Mustangilla tai Camarolla.
Aiemmilta jenkkien reissuilta olen pistänyt merkille että ne ovat aika yleisiä autoja siellä.

5

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • camaromies

Pari vuotta sitten oli Camaro vuokralla. Perus 3.6L V6 oli koneena. Autossa oli kova katto eli takakontti avomalliin suurempi ja sinnen mahtui yksi suuri matkalaukku ja käsipakaasi hyvin. 2 suurta matkalaukkua ei taida sopia, riippuu kyllä laukkujen muodosta ja materiaalista.

• JukaS

Itselläni oli vuonna 2007 Mustang 4 litran V6:lla. Vaimon kanssa olin liikkeellä ja kaksi matkalaukkua ja käsipakaasit mahtuivat peräkonttiin. Autossa oli rättikatto, joka rullautui takakontin etupuolella olevaan koteloon, ei siis vienyt tilaa matkatavaroilta.

• linkkiäpukkaa
    • HelenO

Kutoskoneilla on perusvuokraamoissa tarjolla olevat. Mutta ei niillä jalkoihin jää. Mustangissa tilavampi takaboksi kun tosiaan katto ei alaslaskettuna vie tilaa. Ollaan parhaimmillaan (tai pahimmillaan) oltu liikkeellä 2aikuista, 2lasta laukkuineen. Kotimatkaa varten kentälle lähtiessä vuokrattiin toinen auto alle 50$. Kuulostaa hankalalta, muttei sitä ollut.
      Jos haluat tarkempaa tietoa miten onnistui, laita meiliä villarelaxflorida@gmail.com.
      -Helén

• CamaroSS

Hertz vuokraa myös tehokkaampia Camaro SS ja Mustang Shelby autoja. Itse oon molempia autoja vuosien varrella vuokrannut ja ajanut. Avo Shelbylla ajelin Salt Lake Cityssa ja Camaro SS Miamissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe