Minulla on vanhoja kuvia icloudissa jotka haluaisin poistaa. Vaihdoin joskus vanhan iphoneni uuteen ja otin kuvani talteen muistitikkuun. Jostain syystä ne kuitenkin jäivät icloudiin ja nyt nykyinen, uusi puhelimen muisti on täynnä samoin icloudin tila. Enkä haluaisi taas ostaa lisää tilaa icloudista. Siis mulla on muistia icloudissa 50 gb ja puhelimessa 128 gb mutta puhelimen muistista ei ole hyötyä kun kuvat joka tapauksessa käyttää icloudia,pakosti, kun se jakaa ne. Osaisiko joku auttaa...
Miten poistan kuvia icloudista???
5
4627
Vastaukset
- GooglettamallaLöytää
googlettamalla "icloud-tuki". Tässä tulos:
https://www.apple.com/fi/support/icloud/
Näin se on helppoa..... - Muistipätköö
Kiitos, mutta kysyn nyt just siksi kun iphone sanoo kuvia olevan noin 20000 icloudissa (suurin tilanviejä) eikä siellä voi olla kun ehkä parituhatta kuvaa jotka näkyy iphonessa. Niin miksi en näe niitä mahdollisesti tilaa vieviä vanhoja kuvia? Olen omasta mielestäni poistanut vanhat kuvat puhelimen vaihdon yhteydessä. Kysyn nyt tässä kun tähän on varmasti ihan hyvä selitys????
Ja toiseksi kannattaako icloud tiliä käyttää, onko siitä mitään hyötyä? Vai viekö sekin vaan tilaa?- GooglettamallaLöytää
Edelleen, selaa antamaani linkkiä https://www.apple.com/fi/support/icloud/ ja siellä olevia ohjeita. Siellä on myös avttavia linkkeja itse ohjeen sisällä, joista saat vastauksen. Täältä et kysymällä saa enempiä neuvoja, linkissä on KAIKKI.
- Anonyymi
Tietäätkö joku että jos poistan kuvia iCloudista poistuuko ne samalla sieltä galleriasta tai sieltä??
- Anonyymi
siirrä varalta ensin ne vaikka toedostonhallintaan tai koneelle ja sitten tyhjennä iCloumja katso poistuiko galleriasta myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5241770Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748