Minulle on vuosien varrella kehittynyt molempiin rintoihin gynekomastia. Pitkän jahkailun jälkeen olen ajatellut käydä leikkauttamassa nuo häiritsevät paakut vihdoinkin pois, minkä vuoksi kyselisin hieman kokemuksianne:
Missä teitte ja paljonko maksoi?
Leikattiinko nukutuksessa vai paikallispuudutuksessa?
Tarvitsitko sairaslomaa vai pääsitkö töihin heti seuraavana päivänä?
Kuinka kauan leikkauksen jälkien paraneminen kesti siihen kuntoon, että pystyit olemaan julkisesti ilman paitaa? Jäikö pysyviä arpia?
Vaikuttiko operaatio rintojen tuntoherkkyyteen tai seksielämään muuten?
Oletko tyytyväinen lopputulokseen?
Gynekomastia-leikkauksesta kysymyksiä
3
306
Vastaukset
- Arpia
Kannattaa kysyä kuvia lopputuloksesta. Lopputulos riippuu siitä, millä tavoin operaatio tehdaan. Kohta 2 vuotta kulunut , eika voi olla ilman paitaa arpien takia. Kannattaa valita niin , ettei näkyviin jää arpia.
- arpikudos
Missä teitte ja paljonko maksoi? dextra ex Nordtröm hinta n 5000
Leikattiinko nukutuksessa vai paikallispuudutuksessa?nukutus
Tarvitsitko sairaslomaa vai pääsitkö töihin heti seuraavana päivänä?sairaslomaa viikkoja. 6 viikkoa tukiliivi.Riippuu mitä tekee. Leikkauksesta toipuu heti seuraavana päivänä voi kävellä itse pois. Samana päivänä tarvitsee saattajan( nukutusmömmöt)
Kuinka kauan leikkauksen jälkien paraneminen kesti siihen kuntoon, että pystyit olemaan julkisesti ilman paitaa? Jäikö pysyviä arpia?
en pysty vieläkään( 2 vuotta)täytyy korjata arvet sitten kun ovat parantuneet
Vaikuttiko operaatio rintojen tuntoherkkyyteen tai seksielämään muuten?ei
Oletko tyytyväinen lopputulokseen?en. mutta parempaakin jälkeä saa, jos arvet siellä mistä ne ei näy. Kysy tarjouksia, hinnoissa isoja eroja. Eira 2000 ja jälki parempaa. - Tukkipölli
Kävin keväällä Plastic surgery centerissä gynekomastia operaatiossa.Homma maksoi 2200e,tehtiin pelkkä wal rasvaimu,koska mitään kovaa rintarauhaskudosta ei vissiin ollut?Toisesta rinnasta imettiin mielestäni enemmän rasvaa pois kuin toisesta,eli ovat eri paria.Ja sen huomaa jo tiukka t-paita päälläkin.Saa nähdä tasaantuuko ajan myöten.Pienet punaiset pisteet näkyy vielä,mistä työnnettiin kanyyli sisään.Eipä ilman paitaa kehtaa olla,kuin kotona.Jälki tarkastus 2kk päästä,saavat jotain tehdä asian hyväksi.Rasvaa lähti sen verran,ettei tissit hytky kävellessä niin paljon kuin ennen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274387- 2603744
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282114Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701736Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161502Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81439Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4111348Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4341265Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501229Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070