Elikkä olen siis 19 v keskisuomesta ja etsin työtä espoosta
( muutto siis espoosee )
Olen käynyt vain peruskoulun loppuun vuonna 2012 eli koulutukset jäivät sitten käymättä
Olen ollut kuntouttavassa monesti
(K-kauppa,siwa,tiimari & siivonnut koululla)
Mikä vain työ käy minulle mistä tienaisi jotakin rahaa
Olen valmis oppimaan!
Tällä hetkellä talous asiat hyvin huonossa jamassa..
Ajokorttia minulta ei löydy
Eikä mitään hygenia passeja tai mitään muutakaan
Jos sinä pystyisit tarjoamaan minulle työpaikkaa se olisi suuri apu minulle!
Olen etsinyt ja etsinyt netistä työtä mut mihinkään hakemuksiin/puheluihin en vaan saa vastausta..
Jos voit auttaa minua ja sinulta löytyy minulle työpaikka otathan yhteyttä joko sähköpostitse; jennuli@hotmail.fi
Tai puh; 0449863803
Kiitos!
19 nainen tarvitsee nopeasti töitä! Espoo!
9
523
Vastaukset
- jories
moikka. ota yht jories@outlook.com. t jori
- työnantaja-
Jos ei ole ammattia tai muuta koulutusta kun peruskoulu niin aika vaikeeta on töitä saada. Paljon on sellaisia joilla on jotain kokemusta ja niitä palkataan ekana. Koita nyt hankkia se hygienia passi ja työturvallisuuskortti ekana. Kauppaan voi päästä hyllyjen täyttäjäksi mutta tarvii olla hygienia passi. Olen itse prismassa myymäläpäällikkönä ja nuoret hakee paljon prismaan töihin.
- wdwdwd2ewd
Laita tietosi VMP:n sivuille niin saat varmasti työkeikkoja... Kaikki erikoistaidot / -tiedot kannattaa mainita, ja ne kannattaisi kertoa myös täällä. Numeroa ei kannata jakaa julkisesti, saat vain pimeitä puheluita.
- kkckckkdk
Laita ekana facebook profiili kuntoon. Tuosta jo näkee, että et ole täysjärkinen..
- Aloittaja1111
Mikä facebook? Jos tuolla jennulilla etsit facebookin niin se on lapsena tehty juttu
- Huumeita_diilaan
Sieltä alkaa tulemaan nyt työtarjouksia prostituoidulle. Nieletkö vai syljetkö.
Negatiivinen aids testitulos olis varmaa monelle kiva ylläri.
Kuntouttavaa vaaka-mamboa.- AP181818
Jaajaa siinäpähä sitten tulee
Mä etsin ihan kunnolllista työtä enkä mitään horo hommia
Kaippa täällä suomi24 sivuilla normaalejakin ihmisiä käy ketkä sattuvat tarvitsemaan työntekijää
- Toivottavasti_tärppää
Ootko vielä työtä vailla? Tuli vastaan tällanen http://puherahaksi.fi/ josta saattais löytyy sulleki just sopivaa tekemistä!
- kauneusjahyvinvointi12
Hei. Laita s-postia: kauneusjahyvinvointi@gmail.com. Et tarvitse koulutusta, vaan oikean asenteen ja täydellisen motivaation ansaita! Kauneuden- ja hyvinvoinnin parissa pari paikkaa vielä auki. Koulutamme täysin tehtävään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236