Miltä kuvittelette nussimisen tuntuvan?

kylläolenutelias

Siis te keillä on poikuus/neitsyys tallella. Ja miehet, miltä ajattelette että pillu tuntuu kullin ympärillä?

9

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielessäkokoajan

Mietin tätä kovasti. Että tunteeko ne pimpin karvat kun työntää sen herkimämän osan siitä läpi, ja kun pimppi on pitkä eikä pyöreä niin tuntuuko se enemmän sivusuunnassa vai joka puoleta yhtä piukka? Ja käykö joskus niin ettei saa sisään kun on liian kireä? Luulen että se on aika saman tuntuinen kuin suu...sellainen pehmeiä ja liukas mutta kuitenkni puristaa hyvin.

Entä miltä tytöt (jos ei ole kokeillut) luulee että kulli tuntuu kun se tulee sisään?

• kerrankokeillut

Kokenut kertoo.
        Takaa naidessa piti oikeen katsoo alaspäin, et meneekö se kalu oikeasti pilluun, koska mitään reunoja ei oikeen tuntunu missään. Vähän kuin olis vesilasiin nussinu.
        Toisaalta lähiksessä tuntu alkuun jopa tiukalta. Pettymys se oli kokonaisuudessaan.

• Ainakinsormeen

Kai ne voi tuntea, ja kyllä se varmaan aika suumaiselta ja pyöreeltä tuntuu pojasta.

• Kepilläkokeillu

Ei kai se kulli tunnu hirveen erilaiselta kuin joku keppi siis silloin kun se työntää sisään, paitsi että se on kuuma, paitsi tietysti jos se rupeaa yhtäkkiä ruokkimaan tai lerppumaan tai jotain kauheeta, varmaan joka tyttö on kokeillut jollain kepillä tai kynttilällä tai jos ei ole niin mä olen sitten kai joku kauhea pervo poikkeus, mutta oon kokeillu.

• kerrankokeillut

Haluatko kokeilla aidolla?
        Olen tuosta ylempää tuo kerran kokeillut kaveri. Petytään ydessä:D

• OutoPervokki

Eiks kukaan muu tyttö oo kokeillut sauvalla, itse tehdyllä tai jollain sattumalta sopivalla, siis koskaan , oonko mä ihan outo? Oon kokeillut sormen lisöks kaikenlaisilla esineillä että miltä se tuntuisi ja kun vähän vanhenen niin hänkin jonku oikeen patukan seksikaupoista. En haluu vielä oikeeta näin nuorena, mutta kivaa rassata kumminkin vähän. Luulen että kalvo on jo mennyttä mutta en sitä haluukaan niin että hyvä vaan.

• Oonkokeillu

Minäkin kokeilin joskus hiusharjan paksulla varrella. En uskaltanut työntää pitkälle. Sormella kyllä olen kokeillut.

• kerrankokeillut

Varokaa ettei sentäs tikkuja tule kun oksalla menette sorkkimaan. Minulla olis kalu jouten ja se on jopa lämmin ja sitä voi myöskin imeä. Vain yhtä pillua saanu kokeilla ja olis kiva koettaa toistakin. Sanokaa jos kiinnostaa, niin sovitaan tapaaminen jonnekkin.

• Parasodottaa

Ei kiinnosta pätkääkään kokeilla jonkun tällä keskustelualueet roikkuvan saalistajan kanssa, olet varmasti joku inhokki pedo. Annan ensimmäisen kerran jollekin kivalle ikäiselleni pojalle, joka ei ole itsekään kovin kokenut, siihen asti kokeilen sormella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7034
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2163
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2117
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe