Paasto 28h

Lihavastipainosalaus

Paasto alkoi tänään klo 6.20. Paasto päätty klo 10.20 huomenna.

Olen ns. itkijätyyppiä. Alan yleensä itkemään kun olen n. vuorokauden paastonut tai sitten saan pienimuotoisia raivokohtauksia, alan huutamaan herkemmin jos esim. fallout 4 ei suju hyvin. Pelaan sitä survivalist tasolla, joka on hyytävän vaikea. Tallennukset voi tehdä vain nukkumaan mennessä. Keitin jauhelihakeittoa ja söin useamman lautasellisen. Tai pussikeittoa, johon lisäsin paistetun jauhelihan ja veden. Lisäsin myös riisiä. Mahani on iso. Tekisi mieli syödä lisää, lisäksi muutama kermaleivos ja hieman suklaakonvehtejakin menisi vielä. Minun mahaani mahtuu paljon hyvää.

Itkunaiheita on ainakin aikaisemmin ollut paastolla itsesääli asiat, esim. pelkään kuolevani. Sitä että joskus tulen kuolemaan ja en sitten enää saa syödä kermaleivoksia ja pelailla hyvin pleikkaripelejä. Ja juoda cokista ja pirtelöitä imeskellä.

Naistakaan en saa. Naisten käytös muuttui huomioimattomaksi kun lihoin. Se saa mut raivoon. Toisaalta, itse välttelen lihavan naisen kiinnostusta kuin muslimi totuutta. Mutta se on eri asia, koska elekieleni ei osoita tahallista huomaamattomuutta.

Hoikkana ollessani tapahtui toisinaan näin: Naisen silmät alkoivat tuikkimaan, nainen tuli itse puhumaan ja silleen. Jos luet tämän lihava nainen niin ei pahalla, mutta haluan hoikan naisen. Ja kyllä mä tajuan että ei naisetkaan tarkoita pahalla kun ovat niin että kunhan tuo lihava ei vain jotakin.

Onneksi tämä ei johda huonoon itsetuntoon eikä katkeruuteen kohdallani. Mutta jos hoikkana saan naisen niin pidän mielessäni sen etten kelpaisi hänelle lihavana ja teen jotain ........ ihan siksi että olen joutunut elämään sinkkuna muutaman vuoden koska olen lihava. Minksä tekee kun kermaleivokset ovat makoisia, suklakonvehtit maistuvat suussani ihmeellisen hyvältä. On kuin hiukset nousisivat pystyyn, nautin hyvästä nausta suussani suuresti.

Laitan palautetta tänne n. 7h välein paaston aikana. Paitsi nukkuessa menee varmaan pitempään. Viime unet kesti aika tarkallen hieman alle 7h.

Tää oli eka ilmoitus. Seuraava ilmoitus tulee n. klo 13.20, aikaisintaan silloin, haluan sen neljäsosan olevan täynnä kun seuraavan kerran paastoasiaa tulen kertomaan.

1

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lihavastipainosalaus

Paasto kesti 90 min.

Herkkua oli jääkaapissa ja aloin sitä miettimään. En saanut ajatuksia irti herkusta.

Pleikkaripelissä kuolin niin totesin että nyt riittää paastoaminen.

Yritän joskus toiste uudestaan. Nyt jatkan nautintoa, herkun syömistä.

Ehkä kuukauden päästä voisi kokeilla paastoa. Nyt ei muuta kuin nautin ja kunnolla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe