Mikä meininki? Onko tuttuja linjoilla? :P. Vielä tarvis melkein pari kuukautta hikoilla töissä, ennen ku pääsee syyskuun alussa kesälomaa viettämään.
Ja eikun uutta ketjua tiskiin!
16
259
Vastaukset
- tarkkailija-
kuka on sun tuttu, niin voin katella onko paikalla.
- pz.n
Ne on tuttuja, joiden nikit näyttää tutuilta. En nyt äkkiseltään osaa niitä luetella.
Moi..onpa sulla kesäloma myöhään...paremminki on syysloma. ;)) Tuo on kyllä varmaan mageeta, ku toiset itkee lomien menoa ja sä saat hihkua sit sen tuloa. :))
- pz.n
Joo, sitä ilonpäivää mä just ootankin, että saan muille lällätellä, kun lähden lomalle. :D Katotaan, pääsenkö haravoimaan vai kolaamaan pihaa sitten lomallani. :P
pz.n kirjoitti:
Joo, sitä ilonpäivää mä just ootankin, että saan muille lällätellä, kun lähden lomalle. :D Katotaan, pääsenkö haravoimaan vai kolaamaan pihaa sitten lomallani. :P
Se on kuules karmeeta, ku loma on ohi..Sillon meinaa iskeä semmonen epätoivo, ettei paremmasta väliä. :)
Toivottavasti hyvät kelit jatkuu ja sun ei tartte haravoida eikä kolata. ;))
Eih. Näin alas mä taas vajosin, että rekkasin tän nikin.
- VitunJuntit
Ottakaa se viimeinen maito niistä rullakoista! Vähän noloa, kun aikuiset ihmiset ei osaa ottaa viimesitä maitoa rullakon perältä vaan aloittaa seuraavasta ihan pokkana.
- Rukoilijasirkka
Tämä viesti on asiaton:D
- GayMenAreSexy
Nuole mun munaa.
- Mielisairaspotilas
Kyrpä suussa on kiva olla!
- RakastanVettä
Tilu-lilu-lii. Sima on hyvää.
- Lenkkeilijä5
Tämä ketju on ihan paras, koska minä olen täällä.
- HilleviHiiri0
Minä täällä.
- ManipuloinKansaa
Olen toimittaja ja häpeän itseäni.
- EttäTiedäSäSe
Minä juon nyt simaa ja vettä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392020