Kauhuvuokralaiset

Tavastila

Kannattaisi laittaa nimet esiin, että vuokranantajat oisaisivat varautua!

16

965

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi-v-miten-nuijia

kyllä se päivänmittaan on selvillä, kyllä joku asian tietävä sen toivottavasti julki tuo jotta tuollaisen joukon kanssa ei tekemisiin hankkiudu....selviytykööt elämästään miten vaan.Ei myötätuntoa moisille vuokralaisille.Lieko ollut tarkoituskaan maksaa vuokria, sossuakin huijasivat varmaan tuon postilaatikkojutun avulla. Sossu tutkikoon tuo ajan maksunsa tarkoin ja takaisin perintään kaikki vaan.

• MirandaKuivaVittu-

Kuulostaa vaan niin HAII menoltaa

• 775533

saattaapi hyvinnii olla sitäkii, mutta voi olla muutenvaa viallisii, näitähän täällä piisaa, jokalähtöön.

• buljeeraus

voi vidu minkä teitte ilmari ja katja. ihan seko hommaa. mten teillä riitti energiaa kääntää jopa lapetikkaat nurin ja irroittaa sisäkaiteita kiinnityksistä ja jättää sitten paikalleen. ja olette murtautuneet jälkeäpäin - teistä on valvontakamerakuvaa. ette huomanneet riistakameraa.

• buljeerajankaveri

Joopa. Ja kuulemani mukaan ko. pariskunta irroitti vielä vesiletkun painepuolelta, jotta vesilaitoksen kytkiessä veden uudelleen olisi koko kämppä lainehtinut. Teillä kun oli sähköt ja vedetkin maksamatta. Sukunimikin on tiedossa. Hoitakaa velvoitteen.

• Käröässieni

Mitäs vuokrasi homekämpän!!!

• vuokranantaja

Ha! Hyvä selitys vuokralaiselta homeesta IL sivuilla, muuten tuo olisi uskottavissa. Vaan miten selittää uuden postilaatikon jos vuokranantaja oli poistanut aikaisemman jotta vuokralaisten postit ei tulisi enää!

Mutta olipa tämä nyt kumminpäin tahaansa, niin samaa mieltä olen jotta Nimet julki törkeyksissä molemmin puolin!!

• Jessejames10

Nimethän on jo tuotu esille! Kyseiset ihmiset kuulemma muuttaneet parinvuoden välein. Mikäköhän mahtaa olla syy???

• Tavastila

Eiköhän totuus tule esille, haastattelemalla aikaisempia vuokranantajia.

• eppest

mikä se olikaan se sukunimi tällä neropatti pariskunnalla...voi laittaa salakielisestikin, niitä on kiva aukoa.

• buljeerajankaveri

Aloitetaan salakielisyys kukasta. Leskenlehti.

• 1245ä
        buljeerajankaveri kirjoitti:

Aloitetaan salakielisyys kukasta. Leskenlehti.

....elikkä se on joku blad-loppuinen.Taitaa olla mannei.

• ilmarijakatja
        1245ä kirjoitti:

....elikkä se on joku blad-loppuinen.Taitaa olla mannei.

taitaa olla nen loppuinen kuten Läskinen.

• Pentti70
        ilmarijakatja kirjoitti:

taitaa olla nen loppuinen kuten Läskinen.

Juice?

• harashoohomo

HOmon nimi on A X X X X - L X X X IN

• Anonyymi

Ei aina vuoktalaisessa ole vikaa vaan välillä myös vuokran-antajassa. Itse tei kvereiden kanssa vimpan päälle loppusiivouksen mut en saannut takuuta takas kun olin jättänyt jälkeeni normaalia elämisen jälkiä sekä joten kuten toivan jääkaapin ja hellan jotka olivat jo parhaat päivänsä nähneet jo ennen minun tuloa ja siten luvattu vaihtaa jota ei koskaan tapahtunut sama homma wc istuimen ja lavuaarin kanssa. Onneksi olin käynnyt katsomassa asuntoa kaverin kassa ja kuvannut asunnon ennen muuttoa ja
      Onneksi löisin ammattiapua asiaan niin joutu maksaa omasta kukkarostaan takuut takas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7352
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3595
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2299
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2297
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37