Olen jo parina kesänä ajatellut lähteväni risteilylle Isokariin. No, tänä vuonna sitten bongasin oivan reissusuunnitelman päivämatkasta. Liput kaikki nyt tässä vaiheessa varattuna ja matkapäivä lähestyy. Mutta se, mikä tässä pistää miettimään peruutusta, on sää. Eilen näytti ennuste oikein lupaavalta aamupäivällä kun katsoin, aurinkoista koko päiväksi tiedossa. Iltapäivällä katsoin uudelleen, ja ennuste muuttunut sateisemmaksi. No, tänä päivänä sitten vilkaisin juuri äsken, ja 10 päivän ennusteessa näyttää perjantaista tulevan koko jakson sateisin päivä! Kääk! Lisäksi Isokari on sekä Uudenkaupungin että Kustavin alle laitettu omalla ennusteella. Kustavin puolella näyttää vielä tuultakin olevan saarelta paluun ajaksi tulossa 12 m/s.... Kääk!
Taitaa olla parempi perua koko matka. Sateessa rämpiminen saaressa... ja ehkä jopa myrskytuulta tulossa sitten venematkan ajaksi... Miksi minulla käy tällainen tuuri! Enkö nyt mitenkään olisi voinut saada kivaa reissukokemusta tästä saaresta? En näköjään. Miksi minua näin kohdellaan? Mitä pahaa olen tehnyt? Kääk!
Näinköhän tuon reissun voisi huomenna vielä ilman sanktioita perua, jos ennusteet samalta vielä näyttävät?
Ei kysymyst, vain purkua
ei_sateeseen
3
139
Vastaukset
- Bofori
Eihä tuo tuuli, 6 pallia, ole ku pientä pintaväreilyä.
- muuttuva_tilanne
Joo joo. Ja ennuste muuttuu päivässä ainakin viisi kertaa.
- sinne.vaan.mukaan
Elämä on arpapeliä, siks just se on hauskaa. Ota kehnokin sää kokemuksena. Siinä on sitten muistelemista. Aika näyttää, mitä siellä sitten on. Onnea matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225194- 254378
- 272501
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174