IISALMI MIITTI 2005!

Heti alkuunsa pyydän anteeksi caps lokkia, vaan jotenkinhan se on porukan huomio kiinnitettävä *seliseli*

Tilanne on nyt tämä, että multa on moni tullut kysymään et "mikä päivä se miitti on, että tietäävät tullako vai eikö tulla". HÖH! Eihän se homma niin mene! Se mikä passaa mulle, ei passaa jollekulle toiselle ja taasen toistepäin, eli enemmistö tässä nyt sitten saa sanoa sanansa.. Piste.

TE KAIKKI katsotte nyt HETI sassiin kalenteristanne (taijostain), että kumpiko se noista ehdotetuista päivistä voisi olla. Eli lauantait 5.2. vai 12.2.? Ja sitten te infootte siitä meille muille jollain konstilla, laitatte puumerkkiä tähän ketjuun tai mulle suoraan sanotte tai laitatte mulle kirjekuoripostii, PÄÄASIA että tieto tulee perille. Aikaahan tässä on se kuukausi nyt sitten Hoo-hetkeen... HOPI HOPI! Jos ei ala pian ehotelmia kuulua, minä vedän mun SättiMiittiTyöRukkaset vessanpöntöstä alas! *uhkaa*

Minä itse ehdotan täten seuraavaa että;

Päivä olisi lauantai 12.2. koska silloin paikallisissa ravinteleissa pitäisi olla Ystävänpäivän kunniaksi jotain meininkiä.. Tarkempaa tietoa yritän hommata pikimmiten. Kokoonnumme Irkkupubiin vaikkapa klo 19.00 tienoilla ja jatkamme matkaa sieltä Seurakellariin (kukaan laulaako karaookkee? Mie en laula ees suihkussa, siitä voitte olla vissi ja varma..) Ja Seurakellarista Villikissaan jossa viihdytään sitten valomerkkiin asti ;o) Mun käsittääkseni Kojootti ja Cave voidaan jättää kokonaan käymättä...? Mutta eipä tässä tarte minuuttiaikatauluu tehdä, kunhan toi kokoontumispaikka on selvillä.

Majotus on sitten jokaisen omalla kontolla. Jos pitkämatkalaisia tulee niin mulla on pari hyödyllistä linkkiä korvan takana, mistä löytyy paikalliset majotustahot.

Ja areena on nyt sitten teidän VASSOKUU!

8

3813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lauantaina 12.2. on Irkkupubissa livebändi soittamassa, nimeltään COVER.

Seurahuoneen pääsymaksu on 7 euroa, jolla pääsee sekä Seurahuoneelle että Seurakellariin. Seurahuoneen puolella soittaa
      lauantaina 5.2. CERES ja
      lauantaina 12.2. MARKKU KETOLA & WITIKAINEN.

Muistaakseni Villikissaan on pääsymaksu kans toi 7 euroa.. En mene vannomaan kyllä...

Miltäs noi päivät kuulostaa nyt? Haloo..kuuleeko kukkaan...?

• Tilanne on nyt sitten tämä ilmoittautuneiden suhteen:

kaksi kannattaa päiväksi 5.2. ja toiset kaksi 12.2. Ja sitten kahdelle on ihan yks lysti kumpi päivä se on = 6 tulossa. Ja hei, moon ainut Naispuolinen tällä hetkellä, että totaniinkunöhKröhöm.. AApuuuvaaa!

LISÄÄ PLIIS porukkaa siis!!!!

• urpo
        PiäryNä kirjoitti:

Tilanne on nyt sitten tämä ilmoittautuneiden suhteen:

kaksi kannattaa päiväksi 5.2. ja toiset kaksi 12.2. Ja sitten kahdelle on ihan yks lysti kumpi päivä se on = 6 tulossa. Ja hei, moon ainut Naispuolinen tällä hetkellä, että totaniinkunöhKröhöm.. AApuuuvaaa!

LISÄÄ PLIIS porukkaa siis!!!!

missä se iisalmi on?

• Mie

lopeta jahkailu ja ilmoita vaan päivämäärä..asia on sillä selvä.

• Jos mä päätän et son sillon ja sillon, niin sit se ei kuiteskaan oo hyvä, eikä ketään tuu... Niin.. Yleisön ääni tässä nyt pitäs päästä kuuluville, eikä mun mielipide..

*yritä tässä nyt sitten olla tasavertanen, MÖKS*

• PiäryNä kirjoitti:

Jos mä päätän et son sillon ja sillon, niin sit se ei kuiteskaan oo hyvä, eikä ketään tuu... Niin.. Yleisön ääni tässä nyt pitäs päästä kuuluville, eikä mun mielipide..

*yritä tässä nyt sitten olla tasavertanen, MÖKS*

Eli Iisalmen miitti on lauantaina 12.2. klo 19.00 ---> Irkupubissa!!! Kaikki kynnelle kykeneväiset paikan päälle, notta katotaan millanen keitos syntyy ;o) Mulle vois sitten ilmotella tulostaan, tietäs vähäsen paljonko vai vähänkö meitä on koolla. Jatkopaikkaa mietitään sitten myöhemmin...

• Badington
        PiäryNä kirjoitti:

Eli Iisalmen miitti on lauantaina 12.2. klo 19.00 ---> Irkupubissa!!! Kaikki kynnelle kykeneväiset paikan päälle, notta katotaan millanen keitos syntyy ;o) Mulle vois sitten ilmotella tulostaan, tietäs vähäsen paljonko vai vähänkö meitä on koolla. Jatkopaikkaa mietitään sitten myöhemmin...

Ilta oli onnistunut..vaikka napatanssi jäikin näkemättä "vir"
        Laatu korvaa määrän..kiitti myös muille osallistujille..

• Towerrrrr

Hei milloinka on seuraava miitti? voitais miettiä ajankohtaa,kesä olisi hyvä.Edellisestä miitistä on aikaa..

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7115
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3266
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      134
      1514
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1325
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      228
      1322
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1207
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1200
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1104
    Aihe