Laitoin loasille hakemusta heti 1.7 mutta vielä ei ole asunnoista kuulunut. Yksityisiä kämppiäki aika nihkeesti tarjolla. Muut saanu vielä asuntoja? Vinkkejä?
Kukaan saanut Lappeenrannasta vielä asuntoa?
7
395
Vastaukset
- Hdkd
Oletko käynyt tarkistamassa jonosijoituksesi Loasin sivuilla? Mitä kirjoitit hakemukseen: mistä päivämäärästä alkaen Asunnon tarve?
- loasinyksiöön
Minä laitoin LOASille hakemusta heti maanantaina tulosten jälkeen eli 4.7. Meni viikko niin tarjottiin yksiötä, jota hainkin. Oletko tulossa kauempaa vai oletko Lpr:sta? Itse olen Espoosta ja luulisin, että "kauempaa" tulevat edempänä jonossa.
- loasinyksiöön
ai niin ja itselläni soppari alkaa 1.9.
- Ksksjs
No tuli taas soiteltua ni solua sieltä tarjosivat. Kaipa siinä ny ensimmäine vuos ainaki menee. Ja tosiaa joku 200km matkaa Lpr.
- Eiedesvitsi
:Dddd HUUTISTA. Joudut Lappeenrantaan ja asut siellä solussa :D Ei vittu hyvää päivää.
Onneksi punavuoressa kämppä ja Aalto odottaa.
Inb4 "todisteita peliin jonne!11".
Hajotkaa pöndelle. Pöndejä katsotaan aina alas, muistakaa se lopun ikäänne jos satutte tulemaan stadiin opiskelijatapahtumiin. - Kslshsk
Pakko alkaa epäilee et puolet näistä jotka hehkuttaa aaltoo ja lyttää muut ei oo varmaa edes koko pääsykokeissa käyny😂 Eikai ny kaikki aaltolaiset voi olla näin mulkkuja😂
- tonninstifat
Onnex oon ex hesalainen!
...ja takas en menis kirveelläkään......ko se on täynnä noit stadilaisia(maalaisia)joilla kusi nousee heti hattuun ku asuu hesas hetken.
Aloittajalle:Onnea kämpän etsintää,älä välitä näist iloisista karjalaisisata paskan vertaa............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236