Mitä tahtoisit hänen muistavan sinusta sen jälkeen? ;)
Miten rakastelisit häntä?
7
447
Vastaukset
- tunteella_
Tekisin kaikin tavoin parhaani, että hän nauttisi.
- Kuulostaahyvälle
Plussa tälle :)
- Herkuttelenajatuksella
Lähinnä sen miten lähellä oltaisiin toisiamme ja miten turvallista/lämpöisää siinä olisi.
Omassa yhteisessä kuplassamme jossa muu maailma saisi unohtua. - mitenniinjälkeen
Tarinahan alkaisi. Ei muistaa vaan elää. Vain ja ainoastaan jos on oikea.
- Eipäätäeikähäntää
Miten sitä nyt rakastellaan? Ei kai sitä tarvi kaikille kertoa. Mitä ihmettä sinä sillä tiedolla teet?
Rauhallisesti, läheisesti, kiireettä! Haluan tuntea naisen vartalon värinän, hengityksen nopeuden muutokset, käsien ja jalkojen puristuksen, pillun pienimmätkin liikkeet minun peniksen ympärillä.
Muistoksi tapaamisesta tuskin jää suuri kulli, vaan mielummin se, kuinka minä olen häntä hellinyt ja kulliani käyttänyt....- miespanee
Tungen mulkun vittuun. Puristan tissit ja perseen mustelmille. Panen ja hakkaan munalla just niin kovaa kuin tahdot. Paskat välitän miltä naisesta tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136