Salilla näkee paljon pariskuntia jotka treenailevat keskenään. Ei se mitn. Kuitenkin olen ollut huomaavinani eri tilanteissa et jotkut parit ovat mustasukkaisia. Mulla on salilla ollessakin tapana tervehtiä tuttuja naamoja ja joskus pysähtyä juttelemaankin joidenkin kanssa jos tilanne sallii muun harjoittelun yhteydessä. Näissä tilanteissa olen pannut merkille et hän ei antaudukaan jutulle jos se toinen siippa on samaan aikaan siä salilla tai se toinen tulee heti kuulolle et hei mitä täällä puhutaan, - ei kait vaan tehdä treffejä. Mielestäni tuollainen käytös on aikuiselta naivia ja näkyvää. Ei kai kukaan salille mene iskemään ketään ja missä välissä senkin tekisi kun pitää harjoitellakin. Minkähänlaiset kotiolot noillakin on, kuulustellaanko siellä työpäivän jälkeen kuka on puhunut ja mitä kellekin ja millä mielellä tai tarkoituksella ja ennenkuin mennään salille yhdessä niin sovitaanko etukäteen ettei sit puhuta ventovieraille mitään ettei tu juttua. Kun tunnistan tällaisen pariskunnan en viitsi toistakertaa mennä jutulle tai tervehtiäkään jotenkin tuntuu etteivät kuulu mun ystäväpiiriin noin ahdasmieliset ihmiset.
Mustasukkaisuutta
vapaatarakkautta
1
325
Vastaukset
- vm43
Ei ole tepsinyt. Olen yrittänyt innostaa vaimoani kanssani salille mutta kahden, pikaisen sivustakatsomisen jälkeen on ajatus täytynyt unohtaa.
Olen vedonnut siihen, että siellä käy eri ikäisiä, hyväkuntoisia, sosiaalisia naisia jotka ovat hyvää juttuseuraa.
Sama koskee myös miehiä.
Ei ole napannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323928
- 453300
- 402909
- 172686
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000