Saako autokaupassa myydä mitä paskaa hyvänsä ilman vastuuta.Kaveri osti auton,kehuttiin hyväksi,kotiin päästyään huomasi ölyn vuotavan joka pulelta,oli moottori pesty niin ettei osannut arvata.Teki kuntotarkastuksen,auto ihan paska.Kun ilmoitti asiasta myyjä huusi mitä met sellaisia tarkastuksia teettämään,auto on sinun olet tehnyt sopimuksen korjaa itse viat auto on sinun.Tamperelainen autoliike jolla on myös Sastamalassa liike.Olen itsekkin ostanut.Nyt on luotto menyt.Näinkö voi asiakkaita kohdella,ei mitään tolkkua eikä vastuuta.Älkää menkö,huijattavaksi.Onko mentävä käräjille asti saadakseen oikeutta.
Luotettava autokauppa
hhhhhtttttyyyyyyy
3
135
Vastaukset
- vai_onko_provoo_vaan
Sellaisia ne Volkkarin tekeleet on!!
Kai Levorannallakin(olinko oikeassa) myyjiä vi*uttaa, kun niitä romuja tuodaan vaihdossa ja sitten niitä joutuu myymään tappiolla, sekä kauhella riskillä!! Kuka siellä muka puhuu pohjanmaan murretta??!?!?
Olisi kannattanut ostaa FORD, koska niitäkin siellä on paljon!!
Itse 3kpl ostanut ja aina ollut tyytyväinen!!- hhhhhtttttyyyyyyy
ei ollu volkkari, vaan alle 120 000 km ajettu vortti.
- tttyyyttyyttyyttytt
Niin volkkarihan alkaa syömään ja vuotamaan öljyä jo 40000km kohdalla!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738