Täällä palstalla valitetaan usein makroevoluution todisteiden puutteista, joten tässä olisi muutama kysymys:
1. Kuinka ihmeestä on löydetty valtavasti ihmisapinoiden jäänteitä (Homo erectus, Neandertal yms)?
2. Vielä nykyäänkin elävät niilinhaukikalat, jotka kykynevät elämään lyhyitä aikoja maalla ja joilla on alkukantaiset mutta toimivat keuhkot (Lajiutumisväitteidenne perusteella kaloille ei pitäisi syntyä tällaisia rakenteita).
3. Valaan välimuotosarja? Onko sekin vain valehtelua.
Siinä nyt olisi muutama yksinkertainen kysymys, joissa ei mennä mihinkään äärimmäisiin monimutkaisuuksiin.
Kysymyksiä "kreationisteille"
2
77
Vastaukset
Neanderthalinihmiset olivat täydellisiä ihmisiä, joiden geneettinen yhtenevyys on 99.84% meidän kanssamme. Heistä on olemassa lähes täydellisiä fossiilihavaintoja, toisin kuin väitetyistä välimuodoista, joista on olemassa lähinnä pääkallo. Mutta kallonmuodot eivät ole todiste evoluution puolesta, koska luuston ja kallon muotoon vaikuttaa yksinomaan epigeneettinen geenisäätely ravinnon pohjalta.
Keuhkokala on erikoinen kalalaji, jota on havaittu fossiiliaineistossa. Se ei näytä muuttuneen 'vuosimiljoonien' aikana. Keuhkokala on osoitus Jumalan luomistyöstä ja älykkäästi suunnitellusta ekologiasta. Mene minne tahansa maapallolla, niin aina löydät elämää. Keuhkokala on suunniteltu elämään olosuhteissa, joissa on vain vähän vettä. Silti nekin kykenevät elämään ainoastaan ympäristössä joka tarjoaa vesielementin.
Valaan siirtymäfossiilit ovat ihan hölynpölyä. Yhtään ainoata kokonaista valaan siirtymäfossiilia et löydä. Toisekseen moderni tiede ei tunne mekanismia, jolla eliö voisi vähitellen kehittyä toisentyyppiseksi eliöksi.- utti
Ja kaikki tuo on pelkkää puutaheinää, jolle et kyennyt tarjoamaan yhtään lähdeviitettä, tietysti juurikin siksi että tuo on puutaheinää.
Kerros miksi kenenkään pitäisi välittää siitä hölynpölystä mitä höpäjät ilman lähteitä? Oletko olevinasi jonkun sortin asiantuntija jossain?
Niin ja moderni tiede tuntee hyvinkin mekanismin jolla eliö kehittyy vähitellen toisentyyppiseksi. Sitä sanotaan evoluutioksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271