olen käynyt nyt 2 kertaa akupunktiossa. menin sinne alunperin kun on univaikeuksia (ei tule uni nopeasti ja heräilen öisin) ja masennusta (motivaation puutetta,väsymystä, jne) toivoin että saisin sieltä jotain apua, että olisin rentoutuneempi, nukkusin paremmin, jne. mutta en ole huomannut mitää vaikutusta. nukun yhtä huonosti, jne. kannattaako mennä viel 3. kerta sinne? on se kuitenki työttömänä tosi kallista, yli 40 euroo kerta. sanokaas joku mitä mieltä??
mitä tehdä?
4
603
Vastaukset
- Avun saanut.
Missä käyt akussa? Millainen tää hoitaja on ja miten hän hoitaa? Onko neuloja kaksi vai kaksikymmentä? Tekikö yleistutkimusta.. kieleen katsominen, verenpaineen otto, keskustelut??
Itsellä unen saantiin on auttanut myös magnesium illalla. Käytän myös Epa-E:tä ja b-vitamiinia.
Stressiin on omat vitamiini- ja hivenaineyhdistelmät. Kysele luontaistuotemyymälöistä. Minua asiassa auttoi myös tämä akupunktiohoitaja, joka tiesi paljon ko. asioista.- pompula
ei katsonu kieleen, eikä ottanut verenpainetta. tää akupunktio tapahtui eräässä fysioterapia-keskuksessa. akupunktion teki fysioterapeutti.. neuloja oli kyllä 10-15 kpl.
- Avun saanut
pompula kirjoitti:
ei katsonu kieleen, eikä ottanut verenpainetta. tää akupunktio tapahtui eräässä fysioterapia-keskuksessa. akupunktion teki fysioterapeutti.. neuloja oli kyllä 10-15 kpl.
Olenpa minäkin erehtynyt kerran ottamaan akupunktiota hieronnan yhteydessä fysioterapautilta ja täytyy sanoa, että en oikein siinä tiennyt itkeä vaiko nauraa...
Mutta tarkoitus oli hyvä hänelläkin!
Pakko kuitenkin kertoa, että oli se niin kaukana siitä akupunktiosta, jota antaa oikea akupunktiohoitajani että voiko edes samasta asiasta puhua. Akupunktiohoitajani siis tutki minut ensin ja kuulusteli kaikki mahdolliset vaivat, katsoi myös kielen ja otti verenpaineen. Kun hän aloitti hoidon, hän kertoi miten hän sen tekee ja mikä on hänen hoitomuotonsa ja miten se auttaa. Hän käytti kiinalaista akupunktiota.. sekä jing ja jang - oppia ( tulikohan oikein noi nimet).
Hoito tehosi niin hyvin,että olin aivan ihmeissäni.. siis minähän en aluksi edes uskonut moiseen piikittelyyn. Sen jälkeen olen pyrkinyt käymään hoidossa puolivuosittain, tosin syksyllä oli pakko käydä useammin viikottain, kun iski kamala stressi, masennus ja voimattomuus elämäntilanteen takia. Kyllä se kannatti.
Hinnat vaihtelevat 20€:sta jopa 60€:roon, siksi on hyvä hiukan kysellä kauempaakin mitä hoidot maksaa.
Voimia sinulle! - apua tarvittais
Avun saanut kirjoitti:
Olenpa minäkin erehtynyt kerran ottamaan akupunktiota hieronnan yhteydessä fysioterapautilta ja täytyy sanoa, että en oikein siinä tiennyt itkeä vaiko nauraa...
Mutta tarkoitus oli hyvä hänelläkin!
Pakko kuitenkin kertoa, että oli se niin kaukana siitä akupunktiosta, jota antaa oikea akupunktiohoitajani että voiko edes samasta asiasta puhua. Akupunktiohoitajani siis tutki minut ensin ja kuulusteli kaikki mahdolliset vaivat, katsoi myös kielen ja otti verenpaineen. Kun hän aloitti hoidon, hän kertoi miten hän sen tekee ja mikä on hänen hoitomuotonsa ja miten se auttaa. Hän käytti kiinalaista akupunktiota.. sekä jing ja jang - oppia ( tulikohan oikein noi nimet).
Hoito tehosi niin hyvin,että olin aivan ihmeissäni.. siis minähän en aluksi edes uskonut moiseen piikittelyyn. Sen jälkeen olen pyrkinyt käymään hoidossa puolivuosittain, tosin syksyllä oli pakko käydä useammin viikottain, kun iski kamala stressi, masennus ja voimattomuus elämäntilanteen takia. Kyllä se kannatti.
Hinnat vaihtelevat 20€:sta jopa 60€:roon, siksi on hyvä hiukan kysellä kauempaakin mitä hoidot maksaa.
Voimia sinulle!kenellä olet käynyt?
voisitko suositella.
itselläkin on nimittäin ihan tarpeeksi noita
fysioterapeuttikokemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707