Suomessa udkonto on yksityis asia ja vain yksityis asia, eikä sitä tarvitse jakaa tai näyttää muille sillä silloin tulee loukanneeksi toisen yksityistä. Siksi uskovaisten on hyvä muistaa ja ymmärtää että uskonto on yksityisasia ja pitää suut supusda uskon asioista. Sulkeutukoot siis kuoriinsa ja käpertykööt ykdin nyhjäämään nurkkiinsa. Sama koskee myös politiikka ja poliitikkoja. Olen puhunut. Piste.
Toisen yksityisyyttä ei tule loukata mistään hinna
9
154
Vastaukset
Känniavautuminen? :)
- TotaalinenYkstyisasia
Uskovaiset painukoon uskoineen kaappiin, nyt kun ne on homoilta vapautuneet. En suvaitse uskovaisuutta niin kauan kuin se loukkaa yksityisyyttäni ja se loukkaa yksityisyyttä niin kauan kuin on uskovaisuutta.
- ootko.trollaamassa
TotaalinenYkstyisasia kirjoitti:
Uskovaiset painukoon uskoineen kaappiin, nyt kun ne on homoilta vapautuneet. En suvaitse uskovaisuutta niin kauan kuin se loukkaa yksityisyyttäni ja se loukkaa yksityisyyttä niin kauan kuin on uskovaisuutta.
Tämä sattuu olemaan julkinen keskustelupalsta ja ajatuksen ja ilmaisun vapauteen kuuluu myös uskonnollisen ilmaisun vapaus.
- trollillakin.vastuu
Trollit keksivät omia lakejaan omasta päästään.
- seeioleväärinnnnnnnnnnnn
Uskonto, herkkäpäisille Jeesussieni voi aiheuttaa sivuvaikutuksia
Eli emme saa kritisoida uskontoa, koska se on yksityisasia? Entä jos olen ääri-islamisti ja uskon, että kristityt ja ateistit täytyy tappaa? Olisiko siinä vaiheessa kritisoinnin paikka vai pitäisikö kunnioittaa minun yksityisyyttäni? Kaikkea saa kritisoida ja pitää kritisoida. Jos väitämme, että jokin on yksityisasia voimme tällä oikeuttaa ihan mitä vaan.
- lue.uudestaan
Omituinen ymmärrys aloituksen tarkoituksesta.
- lue.uudestaan
Kun tuskin tuo avaaja mitään ymmärtää. Jehova tai lesta,aivan paskoja molemmat.
- uudestaan.lukenut
lue.uudestaan kirjoitti:
Kun tuskin tuo avaaja mitään ymmärtää. Jehova tai lesta,aivan paskoja molemmat.
Taisikin olla nikkivarkaan oma aloitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144