Onko muita 20.2. syntyneitä? Välillä järkevä ja realisti kuten vesimies, välillä taas tunteileva kala, vai mitä?
20.2. syntyneitä?
7
1249
Vastaukset
- melkein, vaan ei ihan
En minä, mutta tunnen erään toisen, mutta ei 20.2., vaan 19.2. Toisissa horoskoopeissa on kala, toisissa vesimies. Astrologia-horoskooppi-luonnekuvauksen mukaan kumpikaan protoryyppi ei täsmää. Hän itse tykkää että olisi kala - ei kuitenkaan ole niin saamaton ja unelias, haahuilija, mutta kylläkin mestari myöhästymään ihan kaikkialta.
Kalan logo on ilmeisesti kauniimpi kuin vesimiehen, niinkuin naisnäkökulmasta katsottuna :) - Kala
Vaikka olenkin syntynyt myös tuossa rajapäivänä, koen silti enemmän olevani kalatyttö! Ja tarkan horoskoopin mukaan olenkin.
Tee testi www.astro.fi niin selviää:)- Kala
eli olen synt 20.02 enkä 19.02!
- ankkatyyppi
en mä mut kaveri on!! Itse oon 18.2
- meri64
Olen syntynyt 20.02 ja sain pojan syntymäpäivänäni.Saas nähdä kuinka yhdessä
kasvetaan? - Kalanainen
Olen syntynyt 20.2. Ottaisin mielelläni hyvät puolet molemmista, mutta koen olevani kuitenkin enemmän kalanainen.
- Marie68
Täällä on yks' 20.02 syntynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254358
- 272471
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174