Sain kolmen päivän jälkeen viestin kustannustoimittajalta:
-Kiitos. Luemme käsikirjoituksesi ja palaamme asiaan.
Allekirjoitettuna.
Onkohan tuo kyseinen viesti automaattinen, vai onko se rustattu juuri minulle?
On nyt kulunut 5 kuukautta, siitä kun laitoin ehdotelmani heille.
Mitä ajattelette, onko kirjoitukseni dissattu...
Käsikirjoituskseni meni Wsoylle
3
293
Vastaukset
- Fantasticoss
Ei noissa isoimmissa taloissa kuin silmäillä käsikirjoitusta ja sitten pukataan automaattivastaus jos jaksetaan. Itsekin olen muutamista paikoista jo yli puoli vuotta odotellut vastausta. Paljon on kyllä eroa. Toiset vastaavat ystävällisesti ja nopeasti. Toiset eivät ollenkaan.
- öjsfld538
Kuulostaa automaattivastaukselta, kyseessä lähinnä kuittaus siitä että käsikirjoutuksesi on mennyt perille.
Ei kannata vielä lannistua, joskus saattaa kestää pidempäänkin, ennen kuin lopullinen vastaus kirjasi kohtalosta tulee. - alaniska
Kannattaa kysyä sieltä jos ei vastausta ala pikkuhiljaa kuulua, mutta eiköhön se ole kielteinen vastaus kun kestää kauan. Itse ainakin ajattelisin niin jos olisi oma käsikirjoitukseni kysymyksessä. Minä sain heiltä jokin aika sitten kuukaudessa hylsy-vastauksen, mutta ehkä se oli sitten selvä homma heti kättelyssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427205
- 324018
- 543523
- 423020
- 172776
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472207- 412193
- 452159