Aiheesta löytyy sen miljoona keskustelua, mutta jostain syystä google tarjoaa minulle vain vuosien takaisia tärppejä.
Keitä siis suosittelisitte? 0700- numerot eivät jostain syystä minua vakuuta, vaikka varmasti heidänkin joukosta löytyy niitä oikeita. Kiitollisena ottaisin vastaan kokemuksianne yhteystietojen kera.
Aito ennustaja/selvänäkijä
10
282
Vastaukset
No kun selvänäkijäin muutaman vuoden takaisessa MM-kisoissa jopa voittajakin yllättyi voitostaan, niin profetoin, että aitoa selvänäkijää et tule ikuna löytämään.
- Anonyymi
miten sinuun voi saad yhteyden ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten sinuun voi saad yhteyden ??
Kokeile jotain paranormaalia...
- Helpotus2016
Mä tunnen muutama. Ota yhteyttä minun, kerron lisää :)
En huijaa. Nyt helpompi elää kun tietää omasta miehestä enemmän ja muuta.
alexandra0706(at)hotmail.com - Anonyymi
Kirjota elamanvirta@luukku.com, on mun luotto näkijän ollu jo pidemmän aikaa eikä oo kallis ja näkee <3
- Anonyymi
Hei vaan kaikille kulkijoille. Mäkin suosittelen tuota Elämän Virtaa, tiesi asiani jopa mun nimimerkin takaa.
- Anonyymi
Paljonko maksaa tulkinta tuolta elämän virralta?
- Anonyymi
elamanvirta@luukku.com pelasti mun henkisen terveyteni ja elämäni ja on nähnyt mulle jo vuosia. Ei ole kallis ja näkee!
- Anonyymi
Voin kaukokatsoa sinulle intuitiivisilla kiikareilla, sano vaan mitä haluat että näen niin näen just sellaista.
- Anonyymi
Kirjota Elämän virralle, mua osas auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457422
- 324088
- 573635
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522366- 532327
- 432268
- 372258
- 162246