Haluaisin löytää nymfomaaninaisen

Siitos_Ori

Mistä sellaisia löytää, sellaisia jotka ovat lähes aina valmiina seksiin? Haluiasin sellaisen omakseni tai sitten vastaavasti seksi\kaverisuhteen sellaisen naisen kanssa :). Löytyykö täältä?

10

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bhhjuj

Löytyy nymfo löylykauha perseeseen paviaani

• Siitos_Ori

Tämä on k-18 palsta, lapsilta kielletty

• gghhhyu

Löylykauha perseeseen

• dgg54353

Jos satut löytämään nymfomaaninaisen niin sinun pitää olla valmis jakamaan hänen muiden kanssa. Nymfomaanille ei yksi nainen tai mies riitä. Ajatuksena hauska että saa seksiä aina mutta todellisuus on muuta kuin hauska. Sairaushan tuon on siinä missä muutkin sairaudet.

• vcccghh

Eikä edes löylykauha perseeseen riitä

• NäinOnNynfot

Minä kirjoitan omasta kokemuksestani. Jos haluat seksiä paljon, useamman kerran päivässä, niin paras vaihtoehto on hankkia tuollainen 30-35 v huora jostakin entisestä Itä-Euroopasn maasta. Ei ole pää kipeä, eikä siivoaminen kesken, ja aina saa. Toki tällaisen naisen pitää useimmiten näytellä orgasmia, kun tuossa maailman vanhimmassa ammatissa tuo seksin haluaminen on tuossa vaiheessa, ehkä jo nuorempanakin... hiipunut. 500 euroa ja ruoka, asunto ym. kuukaudessa ei ole paha hinta. Ja aikaa myöten niistä tulee ihan kelpo kodinhoitajia. Tuo kaipailemasi nynfomaani hakee kokoajan parempaa oksaa, ja sinä uutta nymfomaania:)

Eli hopi... hopi, Puolaan vaikka kuukaudeksi asumaan, on nättejä tyttöjä, pitkäsäärisiä ja hoikkia, suomalainen perusjässikkäkin kelpaa, jos ei juopottele ja muuten on ihmisten tavat. Kohtelet naista tuollaista naista vain hyvin, niin kyllä rokkaa:) Käytä lääkärintarkastuksessa sukupuolitautien varalta ja aseta se "ystävyyden "ehdoksi.
      Ja mikä parasta, ammattilainen on aina ammattilainen ... seksissäkin.

• oikeestikonym

Miten olis,sopisko kevyt kenttätutkimus kanssani ?
      En ole vielä yli viiskymppiseks saanut koskaan tarpeeksi.Tosin tarjoajia on ollut yksi ,26-vuotiaan liittoni aviomies.Nyt haluaisin tietää syntyykö jatkuva haluni "nymfomaani"-ominaisuudesta vai tavallisesta puutteesta.Koeaika vois olla vaikka yks päivä tai joku sopiva ajanjakso.Jos olisin nymfo,voitais jatkaa sairauden parantamista säännöllisin väliajoin. Jos olisit hyvä parantaja,saattaisin toivoa parantumatonta tautia.

• En halua astua kenenkään varpaille, mutta olisiko sinusta apu myös minulle, etsin naista jonka kanssa voisin nauttia piiitkään.
        Herrasmiehen tavoin, naista kunnioittaen, piiskaa saat vain jos tahdot!

• Ainavalmis88

Tunnustan olevani nymfomaninainen. Olen aina valmis panemaan mieheni kanssa. Nytkin on pimppi aivan märkänä ja mies saa kyytiä kun tulee sänkyyn. Voiko parempaa olla kuin kunnon pano!

• spr1

SPR siiderivalas vokissa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe