Häät huhtikuussa,apua!!!!

pikku paniikissa

Heipparallaa kaikki! Tämä tyttö tarvitsisi kokeneempien apua ja pikaisesti! Olen menossa naimisiin huhtikuun puolivälissä,emmekä ole tehneet MITÄÄN muita valmisteluja kuin varanneet kirkon&papin. Häistä tulee aika pienet,ehkä n.50-60 vierasta. Kertokaa minulle,mistä olisi hyvä aloittaa järjestelyt ja esim.jotkut nettisivut missä olisi neuvoja ja ohjeita a:sta ö:hön! Kiitos jo etukäteen,ja jos joku muu mattimyöhänen on samassa tilanteessa ja haluaa höpötellä enemmän,niin ilmoita ihmeessä s-postiosoitteesi!

13

4384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moppe

http://www.dlc.fi/~riksu/aikataulu2.htm

Tuolla on aika kattava lista.
      Meillä on kans häät huhtikuussa ja meillä on seuraavanlainen kuvio:
      * puku valittu ja vuokrattu
      * kutsut tehty, lähettämistä vaille valmiit 30.3. ajattelin laittaa postiin.
      * Pitopalvelu varattu
      * Kirkko ja juhlapaikka varattu
      * meikkiaika ja kampaaja varattu
      * Ohjelma / menupohjat tehty
      * pöytäjärjestys suunnilleen valmis ( varmistuu kunhan ilmoittautumisia tulee..)
      * koristeet ja kukat suunniteltu
      * Viinit valittu
      * Musiikki valittu
      * Paperisota valmiina tulostettuna ( nimenmuutokset yms. )

Sulhasen ja bestmanin puvut ehtii hoitaa maaliskuussakin.
      Laitan sähköpostin auki ja ilmoitan sinulle osoitteen niin voidaan jatkaa aiheesta siellä :)

• Moppe

Postitan kutsut..en 30.3. ....

• Moppe

swan@netti.fi

• 03/06

Heippa! Olen tutkinut itse etukäteen tietoa omiin häihini. Osoite www.juhlitaan.net ja www.amoriini.com olivat hyviä, ainakin. Onnea tulevaan!

• diana

Ihana tietää, ettei kaikki hössötä omia häitään jo kaksi vuotta etukäteen. Itse olen menossa syksyllä naimisiin ja olen vasta varaillut paikkoja (pääkaupunkiseudulla on pakko). Muut jutut olen suosiolla jättänyt myöhemmäksi, kunhan saan muut stressaavat tekijät pois alta.

• info123

www.naimisiin.info
      käy kattomassa....

• Moppe

En saa sinulle postia läpi?!

• varoitusajalla

Mikäs paniikki tuo nyt on.Itse järjestin omat hääni kolmen viikon varoitusajalla.Käveltiin kirkkoherranvirastoon varaamaan pappi ja kappeli ja paivämäärää sumplittiin kun välttämättä halusin tietyn papin.Päiväksi varattiin perjantai siksi,että saisin varmasti haluamani kampaajan ja valokuvaajan näin lyhyellä varoitusajalla.Ja kesälauantaithan on aina täyttä.Kyllä se siitä kun et hermoile.Kampaaja kannattaa kyllä varata ja meikkaaja,muut asiat saa kyllä sitten järjestettyä.Itselläni oli myös aika pienet häät ja kutsut lähetin tekstiviestillä.

• Moppe

Hääkutsut TEKSTIVIESTILLÄ??!! Vaikka olisi kuinka pienet häät, eipä tulis mieleenikään laittaa VIESTILLÄ kutsua, älkää vaan ottako tästä oppia! Huonoja tapoja..hyi hyi..

• morsian -02

riittävästi, itsellämme oli 50 hengen häät ja varasimme tärkeimmät eli kirkon, papin ja juhlapaikan sekä pitopalvelun hyvissä ajoin mutta se muu jäi kyllä viimeiselle kuulle. tosin pitopalvelunkin ehdin vielä vaihtaa loppumetreillä kun "täti" alkoi liikaa määräillä "hän kun oli niiiiin kokenut ja hyvä ja tieää enemmän kuin minä" . kannatti kyllä vaihtaa, saatiin tosi hyvä pitis.

häitä järkkäiltiin työn ohessa,puku oli hakusessa vielä kk. ennen kun kuvittelin laihtuvani ennen vihkiäisiä...:)

käytin apuna siskoja ja ystäviä. parhainta juhlissä kuin juhlissä on valmistelut joten niistä kannattaa nauttia. me saatiin juhlahuvila 3 vrk:si joten alotettiin juhla jo etukäteen valmistelemalla yhdessä paikat kuntoon ja osa hääväestä yöpyikin paikalla.tästä saimme hyvää palautetta juhlakansalta, meininki oli rentoa.

kaikki muu tehtiin itse pitopalvelua , pukuja ,kampauksia , hääkimppua lukuunottamatta. meillä oli häät syksyllä joten kampaajaa, meikkiä ei tarvinnu varata hirveen aikasin kun sesonki oli ohi.

yritettiin yksinkertaistaa mutta paljon oli kuitenkin järkättävää ja muistettavaa kaikesta pienestä. juhlapaikka koristeltiin, siivottiin ite kun saatiin se jo vrk ennen juhlaa käyttöön. vaikka läipiiri oli pieni apua ei tarvinnut pyytää kaikenmaailman vastuutehtäviin.

onnea valmisteluihin ja ennenkaikkea liitollenne!

• pikku paniikissa

Ihanan selkeä viesti! Tuli sellainen olo että ei tässä mitään hätää olekaan kun vain koittaa ajatella järjestelmällisesti!

• Anonyymi

Naimisiin.info

Vaikkakin tämä on vanha keskustelu, uppaan sen uudelleen koska meillä tulee pienet häät huhtikuussa. 2024. Kirkko ja pappi on varattu. Toistakymmentä vierasta mahtu hyvin 750 hengen kirkkoon 😎👍🏻

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3482
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3474
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1409
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1159
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe