vaatteet varastettiin taas

rrrfffttg

kun olin pannu kuivumaan ulos muuta mat pikinit ja yhen tankinin ja kävin kaupassa pikaisesti ostaan ruokaa ja yhen uimapuvun koska se oli alessa niin oli viety ne kuivumassa olevat vaattee ja sit kävin väveleen näin kun yksi mies tuli vastaan mua ne mun vaatteet päällä tunnistin koska yhessä on pieni lika joka ei lähe pesussa vituttaa jos joku pöllii multa vaatteita onjo toinen kertakun joku pölli mun vaatteita en enään koskaan kuivaa ulkona

2

170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukavarastaa

mulle kävi niin että kun kävin ostaan yhen uuden uimapuvun se makso noin 30 euroa sit lähin uimaan rannalle se päälle meninsinne se päällä pyörällä ja kun tulin panin se kuivumaan ulos ja lähin hakeen postia postilaatikolta niin sit aattelin että meenpä terassille juomaan teetä niin mitäs näin se uimapuku jonka olin pannu penkille kuivuun oli viety ärsyttää että samana päivä olin sen ostanu että se oli melko uus sit seuraavana päivänä yksi mies naapurilla oli terassilla päällä saman näkönen uimapuku kuin multa varastettiin en sen jälkeen oo kuivannu ulkona mitään

• unuhöpöbubu

mənə Mən bu makso təxminən EUR 30 I getdi artıq bu Velosiped açıq çimərlik üzmək yaxın oturmaq dörd yeni mayo biri ostaan getdi və mən gələndə mən quru qoyun və poçt qutusu yaxın hakeen mail belə oturmaq zaman Mən, həqiqətən, terras meenpä mən belə mayo bunu nə çay içmək düşünülür ki, baş Mən açıq havada bir şey qurudu OO sonra bench kuivuun haqqında pan bu kif oğurlandı kimi neo bir adam qonşusuna növbəti gün eyni näkönen mayo terras idi oturmaq deyil, ki, mən onu alıb ki, həmin gün qıcıqlandırmaq aparılmışdı idi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      35
      2063
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2033
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1942
    Aihe