Mulla on ollut jo pienestä asti tosi punaset huulet, ja en tykkää yhtään. Haluisin sellaset vaaleet sievät huulet. ONKO KELLÄÄN KOKEMUSTA/VINKKEJÄ? pliis auttakaa. En halua meikkivinkkejä!!!
Liian punaiset huulet luonnostaan
epätoivonen
5
640
Vastaukset
- epätoivonen
Sanokaa joku jotai
- koitsipärjätä
No tuskin sitä punaa saat pois, mutta käytä jotain vaaleaa huulipunaa. Ei kai tuohon muuta konstia ole. Mä olisin onnellinen js mulla olis todella punaiset huulet.
- jaa27736266
Ai oisit onnellinen jos sun huulet näyttäs ihan rohtuneilta ja verestäviltä niin että sun huulten rajaa ei ees erota koska punasuus jatkuu vielä huulten ympärille? En usko
- dios
Ole onnellinen ,rajaa huulet ja laita väritöntä huulikiiltoa,olet upea.
- Anonyymi
Laita aivan helvetist huulirasvaa ainaki ittel toimi tosi hyvi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184