Eikö säännot koske pyörilijöitä?

Ritu82

13

166

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säännötOnKaikille

Pyöräilijät vaativat kunnioitusta ja oikeuksiensa noudattamista. Minun kunnioituksen ja arvostuksen saa vain sitten kun pyöräilijät alkavat noudattaa yhteisiä liikenne sääntöjä ja arvostavat myös jalankulkijoita.
      Pelkällä vetoomuksella piiperrykseen eivät saa minun kunnioitusta.

• oikeemeni

Ihan oikein ajoi.
      Pitää ajaa samalla lailla kuin autoilijat.

• Kekez

Et taida uskoo tohon itsekkään. kunhan provoot.

• nykymaailmanmenoa

Pyöräilijät ovat nykyään näköjään ottaneet mallia autoilijoista.

• kaupunkilainenmummo

Jos autoilija ajaisi niin kuin pyräilijät eli punaisia päin, jalkakäytävillä, käätyisivät kiellettyyn suuntaan, jne (tätä voisi jatkaa loputtomiin), niin kyllä meillä jalankulkijoilla liikkuminen olisi yhtä helvettiä.

• Isommatedellä
        kaupunkilainenmummo kirjoitti:

Jos autoilija ajaisi niin kuin pyräilijät eli punaisia päin, jalkakäytävillä, käätyisivät kiellettyyn suuntaan, jne (tätä voisi jatkaa loputtomiin), niin kyllä meillä jalankulkijoilla liikkuminen olisi yhtä helvettiä.

Noinhan autolla joka päivä ajetaan.

• juurinäinonkin
        kaupunkilainenmummo kirjoitti:

Näinhän se nyt onkin yhtä helvettiä. Ei ne autoilijat anna esteetöntä kulkua yli suojatien, vaan lisäävät kaasua. Eivät autoilijat pysähdy suojatien eteen pysähtyneen auton viereen, vaan ajavat surutta ohi. Yhtä helvettiä siis liikkuminen jalan on.

• ilman.valoja

On se hyvä ettei maalla ole liikennevaloja, ei pyöräilijät aja päin punaisia.

• haukutväärääpuuta

Autoilijoiden takiahan nuo valot on jouduttu tuohonkin laittaa.

• Oikeaansuuntaan

Joka päivä näkee, kun erittäin monet pyöräilijät ajavat Mannerheimintien pyöräkaistaa väärään suuntaan. Pyöräkaista on aina yksisuuntainen eli siinä ajetaan samaan suuntaan kuin vieressä kulkevat autot. Pyöräkaistalla on jopa suuntanuolet, mutta eivät minäminä pyöräilijät niistä välitä. Nämä minäminä pyöräilijät aiheuttavat vaaratilanteita, sillä ei se pyöräkaista ole niin leveä että siinä mahtuu turvallisesti kaksi pyörää kohtaamaan. Minäminä pyöräilijät joutuvat ainakin minua oikeaan suuntaan ajavaa pyöräilijää väistämään. En ole poliisien nähnyt puuttuvat väärään suuntaan ajaviin.

• uusintauutta

En ole käynyt vuosiin pääkaupungissa. Vai että siellä on nykyään sellaiset kaistat. Hyvä tietää.

• pyöräpois

Joku mummo tuo on pyörästä päätellen, voi olla ettei näe kovin hyvin enää.

• määää1

kaikille mamileille, et vois siihen osamaksu 3000e cannondaleen jostain hommata sen soityokellon, ja jos se sattuu siinä jo olemasn niin KÄYTTÄKÄÄ sitä s...tanan apinat!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe