Mazda6 ja sen älytön bluetooth!!!!!!!!!!!!!!

Mazda62012

Mulla on -12 mallin Mazda6 ja ei kyllä onnistu puhelinnumeroita puhelimesta (Samsung s5) laittamaan. Handsfree bluetooth on ääniohjattu ja ei se kyllä meikäläistä tottele vaikka "Lontoota" lausunkin ok:sti. Siellä on kyllä komento "import" jonka kanssa olen onnistunut saamaan niin että, valitsen esim. perheen numerot ja lähetän ne bluetoothina mutta se pyytää nimeä ja eihän koko ryhmälle voi antaa nimeä ja jos annan nimeksi ”family” niin se ottaa sinne 3 numerosta vain yhden ja jos yritän yksittäin niin silloin tulee puhelimeen teksti ”vcard tai vain teksti” ja laittaa kumman vaan niin ei mene,,,siis ryhmässä useampi numero menee ,mutta tapahtuu just niin kun aiemmin sanoin.
Ja jos yrittää äänikomennolla laittaa yksittäin numeron niin se vastaa ihan omiaan numeroita ja kysyy ”is this correct” tai mee takas muuttaaksesi numero.
Onko kellään samanlaista systeemiä ja onko kukaan saanu toimimaan.
ps. paritus on tehty oikein ja kommunikoi kyllä hyvin ja soitto ja vastaaminen onnistuu mutta tää osoitekirja on ihan skeidaa.

6

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mazda62012

Voisko joku viisaampi vastata tähän. Kiitos

• mazda.lla

Jos, asia ratkeaa niin kerro sinäkin, mulle on uusi mazda tulossa joskus 2kk päästä..

• Mazda62012

Jos Mazda on 2013 tai uudempi ei mitään ongelmaa ottaa automaattisesti, kokeiltu on.

• Mazda62012

Mikä sulla on koitunut ongelmaksi,,onko Bosen 8kaiuttiminen järjestelmä

• Mazdalaatikko

Siirrä puhelinnumerot similtä puhelimen muistiin ja yhdistä bluetooth uudelleen, auttoi sinakin mun cx 5

• android-bluetooth

Toimiiko tässä yhteydessä meilien ja tekstiviestien luku vuoden 2015-mallisssa CX-5:ssä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5494
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4810
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2731
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2354
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1647
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1601
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1472
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1449
    Aihe