Brad Pitt ja Jennifer Aniston ei ne eronnu!

min

Ensin olin suunniltani kun kuulin että he ovat eronneet. Mutta kuin luin jutun missä Brad kertoi totuuden C.C.:stä olin onneissani: Bradin ja Jenniferin lähipiirin mukaan avioliitto kitii kalkkiviivoilla. Lisää vettä myllyyn heitettiin huhulla, jonka mukaan Brad, olisi tapansa mukaan, ihastunut kurvikkaaseen vastanäyttelijäänsä Angelina Jolieen tekeillä olevan Mr. ja Mrs. Smith-elokuvan kuvauksissa. tuorein huhu nuosi kun Jenniferin vihkisormuksesta, jota ilman kaunotar bongattiin Los Angelsin lentokentällä. Lisäksi hän oli perunut, Bradille järjestämänsä synttärikekkerit, joihin oli kutsuttu lukuisia pariskunnan julkkisystäviä. Pian kuitenkin kävi ilmi että, pirskeet oli peruttu Jenniferin läheisen ystävän kuoleman vuoksi.
- Jenniferilla ja Bradilla on kaikki hyvin, eivätkä he ole eroamassa. He nauttivat lomapäivistään onnellisina yhdessä.
Minut on avioliitossa yllättänyt eniten se, että seuraan niin ylpeänä Jenniferiä ja hänen tekemiään töitä. En voi aina uskoa että, tuo ihana nainen on minun. Brad huokailee.
Noniin! Siitäs saitte muut lehdet ja toimittajat jotka keksivät huhun että tuo UNELMAPARI olisi eroamassa!

6

994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shadow of Innocence

Kyllä ne nyt vaan on eronnut. Ne itse ilmoitti että ne on eronnut, eikä se ollut vaan huhu. Ikävää, mutta totta...

• Miewa

Juu min tiedän on surkeeta kun ne erosi. Se on totta. Jennifer sai Bradin kiinni puhumasta Angelinan kanssa ja raivostui. He eroavat ystävinä.

• tyttö16

En mäkään olis halunnu et ne eroo. Brad Pitt ja Jennifer Aniston sopi niin hyvin toisilleen. Mut onneks ne erosivat ystävinä.

• me myself and i

siis..mitä?1kaikkis lehdis on ollu tosta jutusta todella paljon!mytta yhtäkkii se on vaakadonnu..mutta mä en oo vieläkää pysyny siinä asias mukana?onko ne eronnu vai ei..koska mun tietääkseni jennifr anistos asuis sen kampaajan luona..ja sanonu nauttivnsa sinkku päivistä..ettei oo kukaan selän takana sanomas: että tee sitä ja tee tätä..mutta sitten!tää uutine..onks tää ny totta?vai miten jenniferin ja brädin ns.suhde jatkuu?emt..en pysy mukana... :) :(

• nänä

kyllä ne taitaa eronnu olla :(

• Jennifer fani 98

Eiköhän sen kaikki nyt ainaki viimestää sen tiedä :P Uudet häät molemmilla..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5184
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4368
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2481
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe