Eikö nykyään lääkärit kuuntele enään potilasta? Olen ollut lääkärin vastaanotolla tarkoituksena oli saada B-lausunto. Lääkäri kysyi, että lähettääkö hän lausunnon KELAAN sanoin, että lähettää sen minulle kotiin niin lähetän sen sitten ketä sitä tarvitsee. Olen odottanut lausuntoa reilun 2viikkoa (en ole vieläkään sitä saanut) niin KELALTA tuli kirje, että ovat saaneet B-lausunnon ja nyt tarvitsevat työkyvyttömyyseläkkeen hakemuksen. Lausunto pitäisi lähettää aivan toiseen paikkaan jossa käsittely taas kestää reilun viikon ainakin. Tältä ajalta reilu kk en ole saanut mistään mitään korvausta. Lääkärien pitäisi varmaan mennä johonkin jatko koulutukseen jossa perehdytään siihen, että potilastakin pitäisi kuunnella ja myös ymmärtää mitä hän sanoo!!!!! Eei ole ensimmäinen kerta eikä varmaan viimeinenkään.
Kaarinan terveyskeskuksen lääkärit
4
3803
Vastaukset
- kabul
enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN
ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä - haluaatarvishetisaada
Voi sinua raasua, eiköhän ne maksa takautuvastikkin noita korvauksia.
Kipitä konttorille,ja tarkista asia.Kaikki mulle heti nyt, ei toimi , on muitakin haluajia, ja tarvisijoita yllin kyllin.- extohtori
lääkärillä oli vaikkua korvissa.
- setoinenosaapuolikin
Onko ulosanti ollut riittävä, onko tarkistettu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224504- 203635
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052397- 272101
- 341994
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151668
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191487- 121351