Kaarinan terveyskeskuksen lääkärit

Tomm77

Eikö nykyään lääkärit kuuntele enään potilasta? Olen ollut lääkärin vastaanotolla tarkoituksena oli saada B-lausunto. Lääkäri kysyi, että lähettääkö hän lausunnon KELAAN sanoin, että lähettää sen minulle kotiin niin lähetän sen sitten ketä sitä tarvitsee. Olen odottanut lausuntoa reilun 2viikkoa (en ole vieläkään sitä saanut) niin KELALTA tuli kirje, että ovat saaneet B-lausunnon ja nyt tarvitsevat työkyvyttömyyseläkkeen hakemuksen. Lausunto pitäisi lähettää aivan toiseen paikkaan jossa käsittely taas kestää reilun viikon ainakin. Tältä ajalta reilu kk en ole saanut mistään mitään korvausta. Lääkärien pitäisi varmaan mennä johonkin jatko koulutukseen jossa perehdytään siihen, että potilastakin pitäisi kuunnella ja myös ymmärtää mitä hän sanoo!!!!! Eei ole ensimmäinen kerta eikä varmaan viimeinenkään.

4

3803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kabul

enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN enääN
      ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä ketä

• haluaatarvishetisaada

Voi sinua raasua, eiköhän ne maksa takautuvastikkin noita korvauksia.
      Kipitä konttorille,ja tarkista asia.Kaikki mulle heti nyt, ei toimi , on muitakin haluajia, ja tarvisijoita yllin kyllin.

• extohtori

lääkärillä oli vaikkua korvissa.

• setoinenosaapuolikin

Onko ulosanti ollut riittävä, onko tarkistettu?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4504
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3635
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2397
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2101
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1994
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1668
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1487
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe