Olen ollut muutaman vuoden mieheni kanssa, ja mies kyllä tyydyttää minut oikein mielellään mutta minä en saa koskaan tehdä miehelleni yhtään mitään. Hän kyllä nuolee ja nai minulle elämäni orgasmit muttei anna minun tehdä itselleen mitään, ei anna ottaa suihin tai edes koskea hänen kaluunsa. Hän kyllä sanoo saavansa itselleen tarpeeksi tyydytystä, kun hän tyydyttää minut mutten oikein enää kehtaa uskoa, kun hädin tuskin antaa edes koskea itseään.
Onko mieheni oikeasti haluton vai miksei hän anna minun tyydyttää itseään kuten hän tyydyttää minut?
Miksei mies anna minun tehdä itselleen mitään?
6
194
Vastaukset
- äänetönyhdyntä
Ihme mies, minun vaimo antoi kyllä harvakseltaan, toimituksen aikana makasi kuin kuollut eikä antanut nuolla eikä ottanut suihin, toimituksen jälkeen syöksyi kylpyhuoneeseen pesulle.Tunsin itseni ääliöksi.
- wrgwrgw
Ehkä hänellä on jotenkin estoisempi suhtautuminen seksiin kuin sinulla? Kotikasvatuksen syytä?
- kummastusjayö
Aha...semmoista sitten.
- Hyväoot
Jos sinulla on niin hyvä pillu, ettei miehesi muuta kaipaa. Kummallista kyllä. Miten taitosi? Liian kuiva suu tai liian kova runkkausote? Voiko olla vai oliko aiemmat miehet tyytyväisiä?
- Kuvottavaa
Kuulostaa samalta mieheltä jonka kanssa minäkin olin tässä melkein 2 vuotta.
Mutta hänellä olikin naisia useita kondomeja laukut täynnä vaikka ei käytetty.
Pettäjä mies, se on. Sai aina paniikin sängyssä, koskaan ei saanut tulla liian lähelle. Juuri kuin kerroit. - Aivanniin
Sen tunteet ei riitä joka suuntaan, kun on paljon naisia. Se pettää suakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392020