Kuinkahan monta kertaa poliisi on provonnut ihmisenantamaan takaisin ja näin saanut syyn heittää putkaan? Vitun monta kertaa!!!!
Poliisi on raukka paska!
37
1935
Vastaukset
- Epärehelliset-Poliisit
Poliisi on ammatti jossa luonteensa mukaisesti toimitaan myöskin yksilö tasolla ja porvoillaan raiskataan pahoinpidellään valehdellaan väärennetään annetaan totuuden vastaisia lausmia tehdään rekisterimerkintä rikoksia ja paljon muuta rikolsita toimintaa välitettään ja hankitaan huumaus aineita ja muutakin laitonta ja käyettään nuuskaa ja jostakin skein on hankittava.
Niin poliisin ammattiin haketuu kaikenlaisia epämääristä ainesta joista monikin olisi itse vankilassa jos ei olisi suoja ammattissaan poliisissa.
Poliisi on asenteellinen ja lokeroi helposti ihmisiä mieltymystensä mukaan eli ns. pärstäkertoimen. ja aina on selitys valmiina kuten hanna mäntylän jutussa poliisi pomo selitteli vuosilomilla ja muulla paskan jauhamisella etteikö 5v. olisi keronyt juttua laitaa paketiin kun espoon poliisilla kestää 1.kk. laitaa juttu paketiin jo etu käteen suunnitellulla toimilla ja itse asiaansa osallisena kyllä käy nopeesti. - Pääkuntoon
Poliisin kanssa ei joudu negatiivisiin kanssakäymisiin ellei tee jotain laitonta, häiriköi tms. Ei ole periaatteessa hankalaa elää ihmisiksi, ellei sitten ole päässä vikaa jota ei viitsitä mennä hoidattamaan koska yhteiskunnan syyttäminen ja joskus jopa samojen virheiden toistaminen vaikuttaa paremmalta ratkaisulta.
- Ettäniin
Ei asia ole aina näin sillä vaikka sanotaan, että olet ravintolassa ja joku hyökkää kimppuusi ja itse et tee mitään niin portsari vaikka ottaa sinut kiinni ja soittaa poliisit paikalle. Arvaatko ketä uskotaan sitten? Että voisi myös vähän itse katsoa omaa mileipidettä eikä uskoa kaikkea sokeasti.
- 178-34
nikki-Pääkuntoon-Kylläpä on vaikeeta kun luetetun ymmärtäminenkin on ylivoimaista ja siitä yhteiskuntaa aletaan syyttään.
sun tulsi joutua oman tekemistes kanssa vastuuseen ketähän mahtaisit syyttää? no kyllä sä viel joudutkin. - llkngs
Poliisin kanssa voi joutua negatiivisiin tekemisiin, jos poliisi antautuu narxistin käsikassaraksi.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa voi ne syyttää sua mistä vaa ,sittenpähän opit kun sen tunnet nahoissasi.
- Anonyymi
Kun sen itse koet ja tunnet sen nahoissasi niin olet todella toista mieltä asiasta,tiedätkö miten paljon poliisi tekee virheitä esim virhepidätyksiä ym paskaa niinkun nyt jo varmaan näit ja luit vai ootko sokea etkä osaa lukea
- Anonyymi
Naulan kantaan!
- Anonyymi
Niinpä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naulan kantaan!
Elä ihmisiksi niin ei poliisi pamputa!
- Anonyymi
Nimenomaan!!!
- Anonyymi
Haista paska poliisi toimii täysin sattumanvaraisesti ei niillä ole hajuakaan mitä ovat tekemässä.
Kaiki Tapiolassa tiesi jo 80 luvulla että poliisi myy huumeta. Se oli niin helppoa ensiksi takavarikoitiin ja sitten myytiin. - Anonyymi
Poliisin ja Raision "lastensuojelun" viranomaisten päässä vikaa - perätön lausunto tuomioistuimessa lasten olosuhteista annettu 27.5.2008 Raision kaupungin sekopäisessä menettelyssä vieraannuttaessa, aivopestessä lapsia pois isästään ja läheisistään jo yli 15 vuoden ajan viranomaismenettelyssä. Lapsen isän kanssa ei joudu negatiivisiin kanssakäymisiin ellei tee jotain laitonta, häiriköi tms. Ei ole periaatteessa hankalaa elää ihmisiksi, ellei sitten ole "lastensuojelun" viranomaisten ja poliisin päässä vikaa jota ei viitsitä mennä hoidattamaan koska lasten isän syyttäminen ja joskus jopa samojen virheiden toistaminen vaikuttaa paremmalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naulan kantaan!
Todellakin. Lukitukset ovat mielivaltaisia, arpapeliä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin. Lukitukset ovat mielivaltaisia, arpapeliä...
Kommenttisi lipsahti eri keissiin. Se on sitä Suomi 24:n arpajaisvoittoa tai tappiota
- suomilapsi
Oi voi, aloittaja saanut sakot kun mopeti on pikkaisen keulinut ja sekös nyt sylettää, pitää ainakin olla niin kova että tänne tulee esittämään typeryyttään.
- Anonyymi
Taidat olla poliisi.ai pikkasen keulinu eiköhän nyt vähän yli keulinu sikojen touhut.
- äläprovosoidu
Poliisi tietysti toivoo kohteensa provosoituvan, kun hän provosoi. Mitäpä, jos ei provosoidukaan. Sekään ei ole hyvä, koska poliisi nimenomaan haluaa provosoitumista. Kannattaa silti valita pysyminen rauhallisena.
- paskon-päälle
Juuri näin. Kyttiä vituttaa kun pysyy heidän yläpuolellaan. Tyhmiä narsisteja koko kyttäkunta!
- Anonyymi
paskon-päälle kirjoitti:
Juuri näin. Kyttiä vituttaa kun pysyy heidän yläpuolellaan. Tyhmiä narsisteja koko kyttäkunta!
Käyttävät valtaa aivan väärin hyväkseen .
- Snellman
Nämä kakkapökäleet, urkkijakyttä , homekyttä. Vuoden kyttä valekyttä. KAKKAPÖKÄLEITÄ.
- Anonyymi
Suomen poliisi tekee mitä sattuu ihan sikoja ,otttakaa nyt hyvät kansalaiset jo vihdoin opikseen!
- Anonyymi
Jatkona mainitsemallesi:
Rehellinen poliisi on satuolento!
- Anonyymi
Ja sakkoja sakkoja vaa taas katos kun mukamas poliisit hahhah voi vitttu
- Anonyymi
Jos poliisi sanoo "hyvää päivää", niin tuo on joidenkin mielestä jo provosointia. Ehkä äänenväri ei ollut poliisilla oikea. Missä on nykyään ihmisten oma vastuu käyttäymisestään. Sigmund Freudin uskonnon kaltaiset teoriat käyttäytymisestä ovat läpitunkeutuneet kulttuureihin aiheuttaen sen, että kaikkeen pahaan nähdään joku ulkopuolinen syyllinen.
- Anonyymi
Freud katuisi puheitaan, jos olisi näkemässä, mihin dilemmaan hänen näkemyksensä johti kun kehitys kehittyi ilman rajoja.
- Anonyymi
Älä sitten enään soita poliisia paikalle kun saat grillijonossa turpaas tai autos varastetaan...kyllä se poliisi sitten kelpaa kun itse jää alakynteen hah.Kas kun itseäni ei ole poliisi pahemmin häirinnyt ja olen 50v.Muutamia kertoja joutunut vaivautumaan pilliä hönkäseen...ja sekin on kohdallani pillin haaskausta.Katso peiliin jos poliisin kanssa ongelmia!!!
- Anonyymi
En todellakaan. Kytät on kiusaajia. Lahtarin veri täyttää haalarit. Väittää olevansa vain tavallisia ihmisiä mutta ovat lain yläpuolella. Tulisi muutakin kuin potkut jos seisoisin kaveriporukalla paskalakin päällä kunnes menee elottomaksi.
- Anonyymi
Suomessa poliisilla on erittäin korkea syytesuoja. Sen olen lukenut viime päivinä medioista. Ei korppi korppia noki, sanotaan.
- Anonyymi
Poliisi on osa rikollosuutta sama ajatusmailma. Onko se nyt niin vaikea ymmärtää. Poliisi kkoulutetaan rikollisiksi ei se muuten toimi. Sitten muun porukan pitää vahtia että homma ei karkaa käsistä, ne jotka luottavat poliisiin ovat yhteikunnan mätä.
- Anonyymi
31.12.21
Poliisi pysäytti juuri ennen koti porttia.
Syy varastettu auto.
Autosta revittiin etuovet auki ja alkoi kysely.
Sanoin että auto ollut mulla n. Kolme vuotta ja isällä sitä ennen reilu 5 vuotta. No ei kysely ja epäily siihen loppunu.
Puhallus testi ok. Ja naispoliisi jatkoi kyselyä. Sitten kollega sanoi rekkarissa yks numero väärin verrattuna varastettuun. No ei se siihen loppunu. Piti sanoa kaikki vielä uudestaan. kollega sanoi lopeta jo. No ei se se loppunu. Naispoliisi kysyi vielä ajokorttia, osoitin sormella tuosta talosta löytyy kaikki. Mies kollega sanoi nyt kyllä lähdetään. Nais kollega sanoi teille tuli uuden vuoden valoshow.
Joko naispoliisi ei osaa lukea rekkaria tai ei ymmärrä kuulu ymmärtämystä. ... Ja vielä jotain päässä. Näin Oulussa - Anonyymi
Ens kerralla ovet lukkoon ennen stopppia :)
- Anonyymi
Päävikaiset ovat usein impulsiivisia ja tietysti huonoja noudattamaan lakeja. Poliisi puolestaan valvoo lakien noudattamista. Tavallisten ihmisten ja yhteiskunnan toiminnan kannalta on parempi, että lakeja noudatetaan kuin se, että lakeja rikkovat rikolliset saisivat yhteiskunnassa ylivaltaa soveltamalla lakeja omaksi edukseen. Lakien noudattamista valvova poliisi on toimivan yhteiskunnan välttämätön edellytys.
- Anonyymi
tarkoitn Putin on raukka paska. suomen poliisi on tärkeä. miettikääpä te jotka poliisia halveksitte. missä oltas ilman.
- Anonyymi
He kuitenkin pitävät järjestyksen, joka ei näiltä hermostujilta onnistu.
- Anonyymi
Oikeasti tuollaisessa töärkeässä vasltionpetos jutussa mitä joku Jopuiko Järvemnää teki...
No sihteerit pajastivast tuon Jouko Järvenpään valtio petokset, minulle uslansivat kertoa jotain... - Anonyymi
Aivan just tässä poliisien voimissa on kysessä se vaan niiden kanssa ei tule juttuun eli olen eri porukoissa kun ne kuuntele rap eli hiphop musaan siinä on sanoma jeparista
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007