Jos vastaat näihin kaikkiin kohtiin kyllä, olet oikeutetusti otanta keskiverto 4-kymppisestä naisesta.
-olet leikannut hiuksesi lyhyemmäksi
-sinulla on kiire (lue näennäinen) ja haluat kertoa tämän kaikille
-olet löytänyt luonnon uudelleen ja poustailet mökillä napsiamiasi auringonlasku-kuvia
-kerrot, että olet osastosi johtotehtävissä, vaikka työnimekkeesi tarkoittaakin jotain muuta/ haluat kaikin keinoin näyttää menestyneeltä muiden silmissä
-olet aloittanut joogan tai juoksukoulun
-päivität säännöllisesti facebookia
-etsit elämääsi henkistä sisältöä: olet osallistunut retriittiin tai meditoit
-paras ystäväsi on miehesi tai työkaverisi
-kuuntelet Kaijaa tai Lauria
-haaveilet erilaisista hieronta- ja day spa -hoidoista, et muista tai osaa enään muunlaisia "hoitoja"
-joko et juo yhtään alkoholia tai olet koko ajan vinkkulasi kädessä
Testaa oletko tyypillinen 40 v.
6
168
Vastaukset
- muustaviis
Itsekkäin naisten ikäluokka ever. Minä, Minulle, Minun, kun MINÄ haluan jne.
- TykkäsinTästä
Olen! 2 kohtaa osui melko nappiin. Muut ei, mutta toisaalta olisin voinut lisätä listaab lisää keski-iän kriteereitä, joihin uppoan hyvin. Huvittavaa:)
Tosun olisin saanut ap. Voestistäkin varmaan aika hyvät pisteet, jos olisin facessa ja tykkäisin joogasta ym. - tätsykkä45v
Hauska kysely. Itselläni tärppäsi nämä:
- Näennäinen kiire (tosin olen ollut sellainen aina)
- Paras ystävä on mieheni. Tosin sekin on ollut se viimeiset 15 v.
Olen kapinallinen keski-ikäinen: kasvatin pitkät hiukset 40v täytettyäni. Ajattelin että nyt tai ei koskaan :) Jonkun ajan päästä ne on varmasi pakko pätkäistä, sitten kun naama vanhenee tarpeeksi koska en halua muistutaa noita-akkaa. Facebookissa en ole enkä liity. Tosin olen ollut aina vähän oman tieni kulkija, en liityisi noihin juttuihin vaikka olisi 20v :)
Kuka on Kaija ja Lauri? Joku tv-sarja?- Vaanentiedä
Olettaisin että Kaija K. ja Lauri Tähkä.
- Rajaton-kin
En ollut tyypillinen 40 silloin kun olin 40. Enkä ole nytkään tyypillinen ikäpolveni edustaja vaikka Martat ovatkin mielestäni hyviä tyyppejä vaikka en kuulu heihin.
- 40vNeutri
En kuuntele Kaijaa tai Lauria, enkä ole osallistunut retriittiin tai joogaan. Muuten olen selvä 40 v nainen.
T. 40 v mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402939
- 172726
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402058