Löydämme viitteitä kaikkeen etsimäämme elämästä.

änimöl

Joka askel luo uuden suunnan... Tässä siis viite elämään... Ja jos haluamme löytää jumalan, älä sulje itseäsi pois laskusta... Sillä sinä olet pitävä todellisuuden korviesi välissä... Sinulla ei ole maailmaa, jos et ole olemassa... Jumala ei ole olemassa, niinkuin mikään muukaan asia, jos et anna asioille tilaa todellisuudessasi... Rakkaus loi elämän ja elämä ylläpitää rakkautta... Jos löydät itsestäsi voiman hymyillä vilpittömästi, olet jo löytänyt jumalasi... Emme voi juosta pakoon sitä luomistyötä joka täyttää olemuksemme, kehomme, sielumme ja kaikkemme valolla ja rakkaudella... Tulemme näin lähemmäs rauhaa, itsessämme ja jokapuolella ympärillämme... Olemme itse vastuussa onnestamme, vain itse... Kehomme terveyden/puhtauden tila on henkisen tilamme mittari. Ja on puhtaudestaan riippuen hyvyyden manifestoija... Kaikki haluavat olla onnellisia, mutta kerta toisensa jälkeen me petämme itseämme... Jokainen askel on joko tietoisesti tai tiedostamattomasti tehty... Olemme vain ITSE vastuussa pelastuksestamme... Kukaan ei tarvitse toista pelastautuakseen, tai löytääkseen rakkautta.. Sinun on löydettävä henkilökohtaisesti rakkaus itsestäsi, ennenkuin se toteutuu muuten useammin ympärilläsi. Näen tämän kaikkein tärkeimmäksi asiaksi, jos me ihmiskuntana haluamme koskaan löytää harmonian...

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
        Ikävä
        30
        5740
      2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
        Ikävä
        34
        5150
      3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
        Ikävä
        29
        2944
      4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
        Ikävä
        34
        2424
      5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
        Ikävä
        37
        2098
      6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
        Ikävä
        15
        2048
      7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
        Ikävä
        30
        1768
      8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
        Ikävä
        19
        1667
      9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
        Ikävä
        12
        1661
      10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
        Suomalaiset julkkikset
        36
        1593
      Aihe